Anotace: fejetonek o tradicích
Ad:tvá profilová fotografie!
Podle fyziologických výzkumů tato ruka patří mimozemské formě napodobeniny člověka. Toto ideální zakončení paže používají na naší planetě pouze mechaničtí roboti. Díky nahrazení malíčku druhým funkčním palcem se výkon paže zvyšuje o 50% a stabilita chůze po rukou také o 50%. Pokud jsou takto vybaveny obě paže, celkový manuální výkon této osoby stoupne o 100%!
Vezmeme-li v potaz, že nohy disponují podobným systémem, jde vlastně o lidskou chobotnici, která má čtyři dokonalá mechanická zakončení a jelikož nemusí vůbec řešit funkční rozdíly je o 200% adaptabilnější a výkonější, než bežný člověk. Tak tohle my tu nestrpíme! Ještě dnes píši na Úřad vlády a budu žádat podrobné prošetření a případné vyhoštění z naší milované republiky.
03.02.2018 20:33:37 | Petrlesna
Zase po dlouhém čase jsem mezi fejetony narazila na fejeton:). Moc pěkné, zlepšilo mi to náladu:).
10.07.2007 13:31:00 | Neferehathor
Teď jsem se zasmál, tohle stálo zato, znám spoustu učitelek, i mou mámu.
Však tohle bylo jen Tvých pár řádkú, (ani nevím co je fejeton, píšu po chuti) Biša řekl zajímavé, ja se přidávám, dyž nechceš kytku tož třeba úsměv ode mne.
16.05.2007 12:05:00 | stryc
Velmi zajímavý fejeton.
14.05.2007 20:00:00 | Bíša
Bíšo, kde je Siorak? To tu byla stará garda, teď ho nikde nemůžu najít?
06.04.2017 21:51:07 | renales
Co píšeš, má svoji logiku. Snažila jsem se vždy spíš o nějakou originální maličkost... protože to prasátko učitelům ve škole asi nepovolí :-)
Ale osobně mám ráda romantiku, čili květiny... nemusí být ve váze, jdu se za nimi podívat do přírody. I když ve váze jsou taky príma... Avšak 30 kousků? To by se mi asi taky přejedlo :-)
20.10.2006 10:35:00 | Levandule