Anotace: Šla jsem si koupit nový vysavač.
:-D Jo, to si umím představit...
01.06.2014 21:38:24 | Isabella Monvoisin
Trosku jsem se vratil tak o 10let nazpet, kdy jsem zacal pracovat jako prodejce v jednom nejmenovanem obchodu s elektronikou - prvni zamestnani ... boze to to leti. Bohuzel bylo to a je to i dodnes nastaveno tzv. rizenym prodejem, kdy mate napriklad 20 stejnych televizi a na jedny jediny televizi mate nekolikanasobne vyssi provizi z prodeje nez na tech ostatnich. A pak taky za tuto televizi ziskate urcity body a kdyz dosahnete urciteho poctu bodu za dany mesic, tak se Vam pohybliva slozka mzdy nasobi, zustava stejna a nebo krati. Takze musite vyvinout enormni snahu zakaznikovi prodat to co vy chcete, jinak nemate na chleba a vodu, tak to bohuzel je. Takze mensi doporuceni ... pokud pujdete priste kupovat nejaky spotrebic, nejprve se mrknete na netu a pak kdyz jdete do prodejny si spotrebic odnest domu, tak se nenechte zviklat lakavou nabidkou prodejce. V 99% to nebude ku prospechu Vasemu, nybrz ku prospechu obsluhujicimu personalu :] ...
22.05.2014 07:16:11 | Paul Nabre
Je to pěkně napsaný fejetónek. Jenom taková nesmělá rada: Za tečkou nebo čárkou ve větě dělej jednu mezírku:)
21.05.2014 13:34:46 | Inna M.
:D Skvěle jsem se pobavila :D
A vzpomněla jsem si taky na jednu příhodu s předvaděči vysavačů ... akorát to bylo u mě doma ... známá mé známé dělala v jedné společnosti, kde nabízeli super extra moderní antialergenní vysavače za 100 000 ... jojo ... vypadal luxusně, to ano, hlavně pro mě jakožto alergičku, když ale do toho vložila nějakou odpornou vůni ("čichejte, jak nádherně a lehce voní!") a já jí prosila, aby tam další nedávala, že je mi z toho zle, začala je do sebe míchat se slovy "Ó, tohle musíte cítit!" ... až se mi udělalo opravdu špatně a skončila jsem s hlavou v míse ... :D
20.05.2014 20:47:20 | Aiury
Děkuju,já se zpětně už taky bavím,ale tehdy mi z jeho obletování bylo úzko..x)
JJ tyhle house nabízeče taky znám a musím říct že výše jejich cen a schopnost prezentovat (mnohdy víc lživě než reklamy na hubnutí) výrobky mne uchvacuje! x)
21.05.2014 05:36:24 | Rao
To ti věřím, že ti muselo být v tu chvíli úzko ... ono to není jen tak :D
Ale moc pěkně a hlavně čtivě jsi o tom napsala :))
21.05.2014 09:42:11 | Aiury
Jsi k mým hlodům tak laskavá! Zažívám takový věci, že je asi začnu psát a budu se chtít vyrovnat Halině P.x)
Já se chystám číst Tebe,ale zatím nebyl čas..píšu téma týdne Za zrcadlem...to je zase úchylárna x)
21.05.2014 11:20:55 | Rao
Ho hó :D Něco na "Za zrcadlem" mám taky , asi udělám pokračování na téma "Strach z nadpřirozena" a pošlu to do soutěže :D
21.05.2014 11:46:48 | Aiury
Jo to udělej! Já to už dopsala ale na soutěž to nemá. Chtěla jsem to dát na pokračování,ale nevím jestli bych to měla udělat...není to zas tak dlouhý...
Ale to téma mě baví x)
Mám reálnej strach z koukání se do zrcadel, protože každý ukazuje věci jinak než jsou...
21.05.2014 11:49:07 | Rao
To moje taky na soutěž nemá, ale víš jak, kdo nezkusí ... ;) :)) Ta Tvá povídka byla naprosto božská :)
Taky mám strach ze zrcadel ... za prvé mi pořád ukazují, jak moc jsem nedokonalá :D a za druhé jsem viděla asi moc hororů, než dokážu snést ... :D :D
21.05.2014 11:54:52 | Aiury
Děkuju Ti :)
Jsme tak stejný...Tvý oči jsou ňáký nemocný pokud Ty nejsi dokonalá,ale to moje si hraje se stínama a já pak nevím,jak vlastně vypadám a to je už jen krok k tomu,nevědět kdo jsem! :)
21.05.2014 11:59:15 | Rao