realita prý nedává smysl

realita prý nedává smysl

To mi takhle končila podpora staré "verze" linuxu a musel jsem tam dát novou "verzi". "Verze" je v uvozovkách, je to přiblížení, aby fejeton pochopili i netechničtí čtenáři, ve skutečnosti se to jmenuje "distribuce" a kromě nových a starých verzí existují ještě odlišnosti mezi distribucemi jiných výrobců. Prostě a jednoduše smazal jsem starý OS a dal tam nový, přitom se vždycky objeví nějaké chyby.

Na svém novém OS jsem měl velmi závažnou chybu: mrzlo to - a pak jsem ji něčím vyřešil a řekl jsem si, že by to mohlo pomoct i jiným lidem se stejnou chybou a tak jsem to postnul na jedno americké fórum.

Objevil se nějakej teoretik kterej teoretizoval že moje řešení nedává smysl. Ale jakto nedává smysl když zcela prakticky když udělám X mrzne to a když udělám Y tak  to vůbec nemrzne a prostě se to tak reálně chová, teorie neteorie.

Samozřejmě mám svůj krok prakticky zdůvodněný. ale on z nějakých divných teoretických důvodů které nechápu to moje praktické zdůvodnění zpochybňuje. Co bylo inspirací k tomuto fejetonu je právě že vidím zcela jasně před vlastníma očima že to moje řešení funguje, realita mluví za sebe.

co s takovými lidmi?
Autor danielsoft, 30.08.2024
Přečteno 54x
Tipy 2
Poslední tipující: Ž.l.u.ť.á.k., Lighter
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
líbí

No problém je, jestli to cos proved je skutečně řešení, nebo ti jen "nevyskakuje chyba". Je strašně těžký to posuzovat, kdo má víc pravdu. A i kdybych znal podrobnosti, tak bych pravděpodobně nevěděl tím spíš. Já často najdu i svoje vlastní rady po letech a sám nevím, co jsem s jima myslel.
Beru to obvykle tak, že jsou lidi, kteří tomu rozumí víc.

02.10.2024 17:29:20 | ewon

líbí

Češi prý vynikají v improvizaci a to není teorie, ale kutilská praxe...ale teoretik to asi nepochopí.

30.08.2024 12:35:34 | Lighter

© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.2 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí ⋅ Osobní údaje ⋅ Provozovatel