Komentáře přijaté

Komentáře slouží k vyjádření vašich názorů, postojů či kritiky.

Nalezeno 36 záznamů. Zobrazuji 1-15.

Odstraněná zeď Publikoval(a): Poeta ze světa | Básně » Pro větší děti

Moc se mi líbí! *ST*

14.02.2018 15:38:52 | Andělreagovat

Pravda. Publikoval(a): Poeta ze světa | Aforismus, citát, říkanka » Filozofické

Souhlas, jen...Záleží na tom jaké ženě a jak moc se poklonit? Přiměřenost je zlatý přístup. A upozorňuji, že věří se výhradně mozkem, srdce na to nemá kapacitu. :-)

30.01.2018 11:35:13 | Lighterreagovat

Láska Publikoval(a): Poeta ze světa | Básně » Láska

Láska je dar

26.01.2018 09:38:32 | Kapkareagovat

Láska Publikoval(a): Poeta ze světa | Básně » Láska

vzalas mi to, Růženko, z pusy ... láska je smysl života

25.01.2018 12:13:17 | Sandra_Treagovat

Láska Publikoval(a): Poeta ze světa | Básně » Láska

Láska je nejvíc...Kvůli ní má život smysl, i když někdy moc, moc bolí
a člověk váhá.
Krásné.

25.01.2018 09:22:12 | Šípková Růženkareagovat

Kam spěje Česká republika? Publikoval(a): Poeta ze světa | Úvahy » Politické

Se přiznám, že nevím na koho je to reakce.
Podle problém těchhle (a nejen těchhle) diskuzí je lidově řečeno: jeden o voze druhý o koze. Složitěji řečeno na složitá témata mají různí lidé různé přístupy, náhledy a i výchozí body.
Co se týče Babiše (je-li tím myšlen ten Slovák) mám na něj názor vcelku negativní nejvíce asi díky filmu Matrix AB. Mám i teď knížku od Kmenty, ale je to poměrně složité čtení.
Co se týče těch, co mu "házejí klacky pod nohy". Tak Kalouska rozhodně nemusím, nicméně to, co dělají je zkrátka jen politický boj, možná místy za hranou. I když obvinění kvůli Čapímu hnízdu a stíhání policií je myslím dost na rezignaci.
Dost dobře mě nedochází čím Babiš své voliče přesvědčil v tom, že "on není jako oni." Podle mě je jako oni, jen dřív nebyl politik. Je ale pravda, že dřív jsem mu víc fandil. Ostatně jako Okamurovi. Okamura je pro mě teď ještě horší než Babiš.
... ale to se tu vyznávám takříkajíc citově, co stát ČR má či nemá dělat, vůbec v potaz neberu.
btw. přijde mi (nechci nutně zobecňovat) že starší generace víc slyší na "národní písně".
možná to přidám jako moto: vždy záleží na tom, co čtete a jestli tomu věříte.

21.01.2018 14:26:58 | ewonreagovat

Kam spěje Česká republika? Publikoval(a): Poeta ze světa | Úvahy » Politické

Ano, pravda to je, žalostná. Ale prý ,,Nikdy není pozdě začít" se učit. Zase to není tak složité, ale je to důležité znát. Pak si ,,vlci" přestanou takhle dovolovat, vůči ovečkám. No a co se článků týká, nejsou zbytečné, když by byly zbytečné, pak by neexistovali tištěná a internetová media, novináři, a vůbec nic bysme se nedozvěděli. Jsou, články, potřebné, a čím víc jich bude, je, ve jménu zdraví a života, důstojného života, Lásky, spravedlnosti, tím, myslím si, vždy Líp:-) .

19.01.2018 20:15:33 | Dobrovskýreagovat

Kam spěje Česká republika? Publikoval(a): Poeta ze světa | Úvahy » Politické

A je tady opět to nerudovské Kam s ním? Žádné teplé místečko proto není zbytečné. :-))

19.01.2018 13:12:10 | Lighterreagovat

Kam spěje Česká republika? Publikoval(a): Poeta ze světa | Úvahy » Politické

Když si myslíš, že si chytřejší než druzí, tak to nebude tak strašný. Strašný na tom je, že na to nikdy nepřijdeš (:-D

19.01.2018 12:49:36 | aravarareagovat

Kam spěje Česká republika? Publikoval(a): Poeta ze světa | Úvahy » Politické

Asi se najde 1 500 000 lidí, kteří si myslí něco jiného... ale kecat se dá pořád. Viz sněmovna a senát, ta zbytečná a drahá trafika pro kecafony.

19.01.2018 12:48:06 | aravarareagovat

Kam spěje Česká republika? Publikoval(a): Poeta ze světa | Úvahy » Politické

Sebevědomí obyvatelstva tvoří dlouhá historie, dlouhodobě pozitivní vývoj společnosti, tradice, úspěchy v ekonomice, politice (hlavně mezinárodní), prosperita, s tím spojené ekonomická i mocenská síla, úcta k dosaženým výsledkům a cílům. Jre toho víc a těžko se to vyjmenovává jako seznam, ale snad jsem něco naznačil, že je to především samostatné historie. U nás narážíme na vývoj myšlení národa, který byl v uplynulých 400 letech v područí jiného národa (300let Habsburků, 7 let Němců, 42 let Sovětů a aby nám nebylo líto, že jsme formálně svobodní, tak teď s námi mává banda vládychtivých a bezostyšných odkláněčů... a když nás - Čechy - z toho chce vytáhnout Slovák, tak mu ti odkláněči s pomocí lidí neschopných vytvořit si vlastní názor z rozdílů v tom, co vidí a co slyší hází nejen klacky pod nohy, ale zkoušejí těmi klacky mlátit i do hlavy. Zarazit to můžeme jen my, ale to znamená ještě pro spoustu lidí začít přemýšlet a vyvozovat závěry. Velmi pochybuji, že se to stane - ti, co tu schopnost mají, jsou už na té pro mne správné straně...

19.01.2018 12:45:27 | aravarareagovat

Kam spěje Česká republika? Publikoval(a): Poeta ze světa | Úvahy » Politické

Je to pravda, ale nic to neřeší. Aby se dalo reálně z něčeho vycházet, musí se skonečnou platností ukončit pseudocausa Čapí hnízdo, která svou obludností ochromuje nejen politický, ale částečně i ekonomický život Česka. Ať se to komu líbí, nebo nelíbí - pokud strany ČSSD, TOP09 a ODS budou mít s podporou interesovaného »mecenáše« dost síly zdržovat obrodný proces a vyhledávat stále nové a čím dál blbější důvody zdržovat pozitivní vývoj, budou takovéto sice pravdivé, ale nic neřešící články jen dalším titulem na těchta a jiných stranách.

Jarda Čampulka

19.01.2018 12:03:19 | aravarareagovat

Oprava a otázka. Publikoval(a): Poeta ze světa | Úvahy » Politické

Náhled politika na volební účast je následující - pokud x lidí nepřijde k volbám, politik se nebude nikdy zamýšlet nad tím, jestli lidé na politiku kašlou z vlastní pohodlnosti, jestli se jim hnusí nebo jen došli k názoru, že je stejně jedno, kdo volby (ne)vyhraje, protože posléze upečou něco, co bude ve svém důsledku výsměchem voličům bez ohledu na to, koho volili. Politik to podá tak, že x lidí v zemi je se stávající situací spokojeno. Podle mého názoru jde v případě "nevoličů" o mix různých postojů, ale každopádně nelze jednoznačně říci, že tito lidé jsou se situací spokojeni nebo že je volby nezajímají. To by bylo přinejmenším zjednodušené.

Před pár lety, když byla "u moci" jedna z nejmenovaných demokratických politických stran, jsme měli mít (spolu s našimi žáky) debatu s panem starostou z této strany. A upřímně, vstaly mi vlasy hrůzou na hlavě, když nám na školu přišel seznam otázek, které mohou žáci panu starostovi položit. Tato strana je třeba pro mě od té doby stranou absolutně nevolitelnou. Tady už nejde o nějakou korupci, ale o něco mnohem horšího.

Další věc - aby si starosta ušetřil práci a "nemarnil čas" debatami s voliči, raději rozhodí po školách dopisy s tím, co radnice udělala (to, co neudělala, je zmíněno jen stručně nebo vůbec) s tím, že to kantoři mají rozdat dětem. Vyhodil jsem to tehdy do koše s tím, že škola je apolitická a pokud chce kterákoliv strana oslovit voliče, má na to dost jiných možností. Punktum. A je mi naprosto, ale naprosto jedno, kdo je momentálně na radnici.

A co se nějaké té mentality týče... no, za "totáče", který mi byl silně proti srsti, tu byla výuka ruštiny. Od pátého ročníku (tedy druhý stupeň ZŠ) plošně. Na výuku ruštiny ale byla vyčleněná zvláštní hodinová dotace, jinými slovy, kvůli výuce ruštiny se neubíraly hodiny vedené v češtině (natož aby se učila ve školkách). To nemohu upřít ani "komunistům". Dnes je kupříkladu angličtina vedena leckde od první třídy ZŠ (kromě školek), a to třeba jako jedna hodina týdně (což je pro nějaký hlubší význam pro AJ celkem o ničem), ale ubyla jedna hodina vedená v češtině, nejde o hodinu přidanou navíc.

A tak by se dalo pokračovat ještě dlouho.

19.01.2018 07:55:18 | reagovat

Kam spěje Česká republika? Publikoval(a): Poeta ze světa | Úvahy » Politické

Dovolte mi, prosím, připojit zde svůj názor: Problémem národa Českého je, nyní, myslím, (na rozdíl od Švýcarů), totální většinová neznalost (včetně politiků a zákonodárců jak jsem zjistil), dokumentu: ,,Všeobecná deklarace Lidských práv OSN", neochota uznávat jí každodenně v praxi jakožto základní kámen pro řádné fungování státu, dále neznalost občanského zákoníku, a také to, že sledují veřejnoprávní zprávy v médiích sporadicky, které mnohdy přehlušují různé reklamy. (Radio českého rozhlasu Plus myslím, je ale dobrou alternativou v tomto směru). To si pak může opravdu v naší zemi, a s ní dělat v podstatě kdokoli, a cokoli. Jak by asi dopadl ten, kdož by chtěl ekonomicky, dluhově, či fyzicky jakkoli okupovat například území Švýcarska? Už pan T.G.Masaryk snil o Českém Švýcarsku. Jak jsou Švýcaři silní? Stačí jen například nahlédnout, na názvy nároží ulic, kde sídlí jejich ambasáda v Praze. Náhoda ? NE,to si nemyslím.

17.01.2018 13:33:21 | Dobrovskýreagovat

Oprava a otázka. Publikoval(a): Poeta ze světa | Úvahy » Politické

Taky se považuji za mladého (přesněji, ne ještě starého...:-), ale díky za reakci, hezky potvrdila ostatním, že můj názor by mohl být v něčem správný. :-) Naprosto tvé argumenty chápu, je to skutečnost (angličtina vítězí nad češtinou), ale rozdíl mezi námi je v postoji. Ty to považuješ za převážně dobré a já za převážně špatné. Další důkaz, že mluvit o "české" mentalitě je zastaralé, moderní výchova směřuje k "amerikanizované" (pozor to slovo se nesmí v médiích psát!:-) mentalitě světové (davové globalizované).

16.01.2018 16:12:48 | Lighterreagovat

Stránky: 1 [2] [3]
© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.2 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí ⋅ Osobní údaje ⋅ Provozovatel