Komentáře odeslané

Komentáře slouží k vyjádření vašich názorů, postojů či kritiky.

Nalezeno 70 záznamů. Zobrazuji 1-15.

O meteoritu z 15. 2. Publikoval(a): ewon | Úvahy » Příroda

Stejně bych ale nikdy nevěřil, že se dožiju repete Tunguzsky. Nebo mi to spíš nedošlo - z bolidu Morávka se prý dodneška dají sbírat šutry v Beskydské oblasti tmavé oblohy :-) Stejně tak jsou na světě místa, kde se dá vystoupit z auta, chvíli chodit kolem a sesbírat pár sideritů během několika hodin. Ovšem teda za předpokladu, že Tě v Arizoně nehryzne chřestýš nebo nějaký zdivočelý pes/kojot. Mimochodem, Explore Scientific minulý rok posílal ZADARMO ve skleněné vitrínce meteorit právě z Campo del Cielo každému zákazníkovi, který si u nich koupil a pak registroval nějaký produkt - takže letos bude na Vánoce nějaký jejich okulár, jenom kvůli tomu, abych zjistil, jestli budou takovou akci opakovat :-)

V každým případě se podobný věci dějou poměrně dost často, častěji, než by se zdálo, anyway.

24.05.2013 11:17:53 | Bipolar Bearreagovat

O meteoritu z 15. 2. Publikoval(a): ewon | Úvahy » Příroda

Chtěl jsem dát ST, ale pak jsem si všim, žes nepromluvil o jednom poměrně zábavném a důležitém detailu - ten bordel, který v Rusku vznikl, není následkem dopadu meteoritu, ale důsledkem roztrhnutí meteoru poměrně dost vysoko v atmosféře. Ty kamínky, které dopadly (= meteority; například ten, co vyrobil tu pěknou, kruhovou díru na tom zamrzlým jezeře), neudělaly skoro nic, to ten rozpuknutý šutr dvacet kiláků nad městem způsobil bordel větší, než výbuch plynu onehdá v Praze. Dokonce jsem poprvý v životě psal do Novinek, že co za nevzdělaný debily zaměstnávaj, když píšou několik dní v kuse o meteorickém dešti - to už je úkaz komplet jiný a v Rusku nikdy, a v tomhle případě zvláště, nedopadl.

23.05.2013 18:27:57 | Bipolar Bearreagovat

Moderní slovník aneb jak jsme si zprasili vlastní jazyk Publikoval(a): Bipolar Bear | Úvahy » Ostatní

V tom dnešním brajglu bych se ani nedivil, kdyby pozitivní degenerace byla :) Když ono je to těžký - jedni lidi neustále všem okolo tykaj, postiženým říkaj nepokrytě "kriplové", dětem "fakani" a tak podobně, druzí zas tvrděj, že postižení jsou "Bohem obdarovaní"... je mi z toho na blití.

Díky za tip a komentář!

http://www.youtube.com/watch?v=h67k9eEw9AY

21.12.2012 11:28:17 | Bipolar Bearreagovat

Tak nám střelili Klause, paní Müllerová Publikoval(a): Bipolar Bear | Úvahy » Ostatní

Citát pěkný, ale dost daleko od pravdy, řekl bych - ona to není nutně polovina a taky to není nutně lež. Pitomost pisatele a neznalost problému je taky pěkný svinstvo.

03.10.2012 17:28:19 | Bipolar Bearreagovat

Vox populi, vox dei Publikoval(a): Bipolar Bear | Úvahy » Ostatní

Tož co bych nevzal - máš pravdu :-)

29.05.2012 13:57:29 | Bipolar Bearreagovat

Vox populi, vox dei Publikoval(a): Bipolar Bear | Úvahy » Ostatní

Před nedávnem jsem tu měl něco podobného, pane Aťan :-) Je-li kokot volič, kokotem nezbytně musí být i jeho volený zástupce - už nevím, kdo to řek, ale zdá se mi to pravdivé čím dál víc.

29.05.2012 13:56:45 | Bipolar Bearreagovat

Vox populi, vox dei Publikoval(a): Bipolar Bear | Úvahy » Ostatní

Jj, máš pravdu - z opice nepošel Hájek. Fakt je ale ten, že pokud si pročteš jeho názory na blogu (http://jakl.blog.idnes.cz/), vyjde to v zásadě nastejno :-D

Jinak ano, přímý vliv průměrného českého občana celkem na cokoliv mi připadá jako strkat péro krokodýlovi do tlamy :-)

EDIT: Opice opravena jenom na píčuse

29.05.2012 10:31:31 | Bipolar Bearreagovat

konspirační teorie? Publikoval(a): RešHeNúnHe | Úvahy » Ostatní

Dobrá, konečně se mi podařilo probrat se tou kupou nic neříkajících, gramaticky úchylně sepsaných píčovin - můžu tedy odpovědět.

"predevsim jsem nemel nikterak reagovat na teoretizovani o relativne moznych jsoucnostech, v nich se nevyzivam a znalostne neorientuji." Váženej, člověk, který operuje filosofií a metafyzikou by neměl tvrdit, že kdokoliv jiný možná cosi ví, že kdesi cosi možná někde je :-) Já, přírodovědně, technicky a celkově prakticky zaměřený člověk mám možnost si své teze a znalosti ověřit - filosofové a podobní pseudointelektuálové nikoliv. Jsi to Ty, kdo operuje relativitou a možnou existencí čehokoliv.

"abych se opravdu vratil k tomu opravdove puvodnimu tematu o konspiracnich teoriich... vyzivam te k tomu, aby jsi si pretetl opetovne muj prispevek a zvazil sve tvrzeni." Tvrzení čeho? Že vnímáš lidi jako tupé ovce a sám sebe jako prozřelého? Tos sám potvrdil - " nazyvam ten dav jako "slepe verici" nikoliv tupyma ovcema" (autor se snaží relativizovat, ve skutečnosti tvrdí to samé v bledě modrém) a "a ze nazyvam lidi tupyma ovcema? zajiste ze tak ten dav spicich lidi vnimam". Jak říkám, s něčím takovým se nikdo bavit nechce z toho prostého důvodu, že si dotyčný človíček o sobě myslí, že je nepochopený génius, znalec všehomíra, spasitel nás všech - a k tomu jedním dechem dodává, že to není pravda.

"celym mym umyslem, zde zverejnenou uvahou majici nadpisu "konspiracni teorie?", bylo poukazat na: ..." Celá úvaha se mýlí svou podstatou. Neznám jediného člověka, který by se nechal slepě manipulovat médii nebo vládou :-) Znám ale tři prdele mamlasů, kteří tak ostatní vidí a nejsou schopni JEDINÉHO takového člověka doložit. Nemyslím si, že by bylo třeba kohokoliv budit. I kdyby ano, určitě ne většinovou masu.

"a pak prave ze fylosofie a metafyzika byla schopna dospet k jedinemu zcela sjednocenemu vedeni poznanim "zasadnich principu", o nichz vskutku pojednavaji sjednocene, i kdyz vzdy pod rouskou vlastni tvare autora pojednani." Tohle znamená co, smím-li se zeptat? Vážně, nejsem schopný to rozšifrovat.

"v cem presne by nemel byt tohle ten pravy nastroj ke studovani sveta?
a proc by mel byt jedinym?" O čem mluvíš? O přírodních vědách? Já neříkám, že jsou jediný a neomylný nástroj ke studiu světa okolo - říkám, že pokud chci dospět k závěru v reálném čase (méně, než milion let), možná by bylo dobré si vybrat přístup jiný, než "všechno může být všelijak". Ono jako může, ale je třeba k tomu přistoupit s kritickým myšlením, racionální logikou a troškou selského rozumu. Krom toho když filosofovi řekneš, že pravda je jediná - dostaneš po budce :-) Já si spíš myslím, že tohle nemá s filosofií nic společného.

Jev, který zase pro změnu fascinuje mne, je to, jak rychle jsou lidi jako Ty schopni rozhodnout, že je někdo manipulovaný bezmozek. Učiňme pokus. Co by sis o mně myslel, kdybych řekl "No, on si Írán, upřímně řečeno, o tu přesdržku docela říká."?

02.04.2012 18:20:36 | Bipolar Bearreagovat

konspirační teorie? Publikoval(a): RešHeNúnHe | Úvahy » Ostatní

To je sice v zásadě všechno strašně pěkný, ale filosofie a metafyzika za posledních deset tisíc let nebyla schopná dospět v podstatě k jedinému závěru - v čem přesně je tohle ten pravý nástroj ke študování světa?

Jinak jako pěkný, ale diskuse na téma "konspirační teorie" (abych se vrátil k původnímu příspěvku) havarují v zásadě na tom, že někdo přijde s nějakým příšerným tvrzením, které není schopný dokázat, podá ho tím nejkonfliktnějším možným způsobem, nazve okolí tupýma ovcema a pak čeká

A. že ho budou brát vážně
B. že bude probíhat klidná, mírumilovná diskuse nebo že se o tom lidi prostě budou chtít bavit.

25.03.2012 11:19:33 | Bipolar Bearreagovat

konspirační teorie? Publikoval(a): RešHeNúnHe | Úvahy » Ostatní

1. NIKDE nikdo netvrdil nic o tom, že by snad vlády byly upřímné, hodňoučké a benevolentní. Pokud někde vidíš v tom co říkám opak, ukaž. Bavíme se něčem, co je vysvětlitelné nebo odhalitelné - jenom se člověk nesmí vzdělávat tiskem. Ať už tím "zaujatým", tak tím "nezávislým" - vpravdě nezávislý tisk neexistuje a KAŽDÉ noviny přinášejí "novinky" ze světa pozdě a v naprosto úchylně zkráceném/pokrouceném tvaru. Vzdělávat se je třeba zkušenostma z reálného světa dál jak dva metry od internetu a denního tisku - školou, kurzy, dotazy... To je samozřejmě těžší, než si najít "alternativní zdroj informací" na netu, že. Taky je to ale podstatně přesnější. Reálný svět neošulíš, přesnost internetovým portálem podávaných informací ano. Upřímně si myslím, že jedině napolo retardovaný pavián může být překvapen tím, že CIA podporovala bin Ládina v Afghánistánu proti Sovětskému svazu, stejně tak je naprosto úchylné dělat big deal z toho, že má americká armáda/letectvo/námořnictvo utajovanou techniku - můj ty Bože, kdo by to byl řekl, že velmoc (jakákoliv, nejenom USA) bude mít ve skříni nějaké kostlivce!

2. Co říkáš je naprosto evidentně výsledkem cíleného lhaní nebo neschopnosti vnímat realitu kolem nás. Jiným způsobem nemůže NIKDO dojít k závěru, že nesouhlas = absolutní víra médiím a autoritám. Představ si, že na světě existují lidi, kteří médiím příliš nedají a PŘESTO si myslí, že to, o čem mluvíš, jsou prostě hovadiny nejhrubšího zrna - dokážeš to, otevřená mysli? Nebo budeš nadále pořvávat nesmyslná obvinění ohledně ovcí a jiného dobytka? Seriózně - ještě NIKDY jsem neviděl člověka, který by se slepě řídil tím, co mu řeknou média. To je prostě výmysl. Zato znám dvacet tisíc lidí, kteří o ostatních tvrdí, že tak uvažují a oni sami prozřeli. Klidně v tom pokračuj - René Vulkán by měl být psychoterapeut, časem Ti bude schopný pomoct, až Ti to dojde.

3. Hlavní důvod, proč jsem Ti sem přišel prudit, je to, že jsem otevřený novým věcem a (řekněme) konspiračním tezím - pokud jejich vyvrácení skýtá nějakou výzvu. Pokud vím, že je něco jinak, přijdu to prostě říct a pokusím se to vysvětlit. A promiň, ale devadesát procent pičovin typu chemtrails jsou prostě od pohledu fakt pičoviny - ne proto, že mi to řekla Mladá fronta Dnes, kurvadrát, ale pro faktické a logické chyby v tý tezi. A to už úplně ponechávám stranou, že každej z vás, alternativních hledačů pravdy, tvrdí o každý jedný teórii dvacet navzájem protichůdných věcí. Jeden člověka dojebe za to, že nezná přesná čísla o HAARPu, další za to, že konec světa má bejt o dva dny jindy, další tvrdí přesnej opak - what the fuck kind of research is that?

4. Zkoušel jste se někdy, pane myslitel, vzdělat ve fyzice, astronomii, meteorologii, biologii...? Já teda nejsem nijakej Einstein, ale kdybych kecal do chemie, aniž bych kdy otevřel učebnici, to by mi bylo docela blbý.

16.03.2012 23:24:02 | Bipolar Bearreagovat

Odpověď bábě Publikoval(a): Bipolar Bear | Úvahy » Ze života

No a to je ten rozdíl mezi věřícími a věřícími :-) Jedni věří, tedy budou věřit všichni a druzí věří, tedy se mají dobře - co ostatní je jim jedno.

Ty věříš, já ne a přesto se domluvíme.

11.01.2012 16:51:34 | Bipolar Bearreagovat

Odpověď bábě Publikoval(a): Bipolar Bear | Úvahy » Ze života

Ohnivou oponenturu neočekávám :-) Lamar.c nikam nechodí, bába to asi minula, motýl nějak ztratil koule od doby, co funguje administrátor a jiní lidi sem prostě nechodí :-) Radši si tu svou kuličku odvalej jinam, kde jim do toho nikdo nesmí kecat a odkud mohou bezpečně tvrdit, že lidé mají právo na názor - dokud to není názor opačný a nedej Bože podložený něčím jiným, než "prozřel jsem" :-P

Koneckonců účelem nebylo někoho nasrat, ale někdy se tomu prostě nevyhneš... jako v tom výroku, kterej se Ti tak líbí :-)

30.11.2011 08:17:32 | Bipolar Bearreagovat

Mám se blbě Publikoval(a): Bipolar Bear | Úvahy » Ze života

V Olomouci jsou vegetariánů mraky - a vegany znám dva minimálně. Tak ono se to taky vesměs blbě pozná :-)

18.11.2011 14:03:43 | Bipolar Bearreagovat

Mám se blbě Publikoval(a): Bipolar Bear | Úvahy » Ze života

Si stěžuj i beze svolení, na to já su malé pán :-) Být "v podstatě spokojený" je dle mýho soudu to nejlepší, co jde. Když je člověk spokojený absolutně, začne si problémy vymýšlet a mnohdá za ně plísnit ostatní lidi - pojď se vsadit, že je přímá úměra mezi životní úrovní a počtem veganů v populaci :-)

17.11.2011 18:14:50 | Bipolar Bearreagovat

Mám se blbě Publikoval(a): Bipolar Bear | Úvahy » Ze života

Jak kdo a jak kde :-) Spíš mi jde o to najít aspoň jednoho obyvatele planety Země ze severní polokoule, nejlépe té západní, který si chronicky nestěžuje na všechno, co existuje. Na pultech třicet druhů chleba, kafe z Brazílie, přímý přenosy z oběžný dráhy, ale máme se blbě :-D

17.11.2011 17:29:15 | Bipolar Bearreagovat

Stránky: 1 [2] [3] [4] [5]
© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.2 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí ⋅ Osobní údaje ⋅ Provozovatel