VÝKŘIK
uááááááááá... au au au au au...
kurva to je bolessssst...!
zatracená štangle!!!
Praha, 5.1.2015
https://www.youtube.com/watch?v=GOelmcbrp-Q
To je zajímavé, ale jako první mě taky napadla štangle salámu... a říkala jsem si, jestli tě (nebo někoho) s ní někdo vzal po hlavě... dřív se čekávalo za dveřmi s válečkem na nudle, tak že by snad nějaký "moderní zlepšovák"? :)))
05.01.2016 22:08:15 | AndreaM
o štangli-tedy pochop-salámu, bych se nikdy nemajznul-protože nikdy bych ji "neškolil" až by ztvrdla..to bych si spíš takovou štanglí přivodil silné
břichopasné střevoříhné komplementární komplikace...:-) :-D
05.01.2016 21:30:46 | Frr
Soucítím s tímhle výkřikem. Teda už mě facht štve, že i dámský kola už dělají se štanglí. Mám 162 cm kurrrr.a! Když chci zastavit a slézt, musím sebou třísknout o zem. Jediné co jsem se naučila, že si nastavím včas nohu, na kterou dopadnu, ale stejně je to pro mě kaskadérský výkon a jinak to za ty celý prošlý léta neumim. No? A nebo ještě nevynalezli kolo pro prťavý leváky. Když jsem byla malá, vystála máma frontu snad u tuzálu a sehnala bráchovi Favorita s beranama, no prostě hit tehdy. A on měl z něho takovou radost, že jsem na něm musela jezdit íjá. Tenkrát ještě naščestí pod štanglí, ale to se mu nelíbilo a trval na řádném nasednutí, no a tak povstal můj styl zastavení a slézání držkopádem a vydržel mi dodnes. :oD Prostě musím dát ze solidoriti typa. :O)
05.01.2016 14:00:46 | Tichá meluzína
Je mám trekové kolo v dámském designu, ale zase se pod rám špatně vejde držák na láhev. To je ovšem menší zlo. :-)
05.01.2016 20:25:20 | A42
:-DD No vida, čekal jsem , že tento text bude pro dámy tak trochu nesrozumitelný a ejhle! :-DD A je pro mě novinka, že i dámská kola už se dělají jen se štanglí – krásně úsměvně jsi rozvinula téma, za což Ti děkuju, a doufám, že si to tu přečte i nějaký šikovný podnikatel, který zavětří díru na trhu... ;-))
05.01.2016 14:17:43 | Amonasr