Anotace: ..utajená fakta
Tak přesně tohle jsem nedávno prožil i když do hrdiny a ještě k tomu komiksového mám daleko ... :-)
Můžou být hrdinové bez zubů????
:-))
01.06.2016 23:24:35 | Mácha
Celkem vtipný nápad! Jen bych si dala trochu víc práce s úpravou samotného textu. Chybí ti mezery za tečkami a čárkami. V některých větách jsou čárky tam, kde být nemají, jinde zase chybí. No a ty přechody mezi větami pomocí dvou teček, to je taky dost neobvyklé.
08.02.2016 23:09:01 | AndreaM
No..abych řekla pravdu,skutečně mne příliš nezajímá kolik práce by jsi si "s tím"dala ty..a kritika typu.."chybí ti tam čárka"je poměrně malicherná..vzhledem k tomu,že mé "výtvory"zde skutečně nemají ambice trvalých,uměleckých hodnot..
09.02.2016 00:21:16 | lipo
Jen jsem ti chtěla přispět dobře míněnou radou, protože si nemyslím, že psaní čárek je nějaká malichernost. Jejich psaní není otázkou náhody, ale má svá pravidla. A je úplně jedno, jestli píšeš obchodní dopis nebo se snažíš o nějaký „umělecký“ výtvor, ať už s ambicemi nebo bez nich.
09.02.2016 09:22:16 | AndreaM
Příklad vynechání interpunkce, úplně to mění význam věty:
Přijmeme brigádníka, který natře plot, a uklízečku. - správné
Přijmeme brigádníka, který natře plot a uklízečku. - špatné, nebo snad brigádník má natřít plot i uklízečku?
A ty mezery, hmm :D, přinejmenším se to dost těžko čte. Škoda. Ta holka má potenciál. :D
16.02.2016 08:52:09 | Ziny
Jestliže máš pocit,že jsi v kanceláři tak souhlasím,nehledě na to,že i dobře míněná rada má svoji formu..tímto ukončuji tuto debatu a kvapem odcházím,než dostihne mne hněv samozvaného mentora s kupou jistě dobře míněných rad...a beru to přes kancelář.. :-)))
09.02.2016 14:20:13 | lipo
Andreo, máte pravdu, ale je to marnost nad marnost. Tohle je prostě neupoučitelný "interpunkční anarchista" :-)
09.02.2016 14:09:21 | Prskolet