Anotace: ✒---
Na dnešní ranní procházce jsem uviděl papouška na uschlé borovici.
"Copak tu děláš? Ty ses asi někomu ztratil, viď?"
A on povídal, že ne. Že je tady na poznávacím zájezdě.
"V Austrálii je totiž takový vedro, že tam všichni padají na zobák. A mimochodem, vaši ptáci zase lítají chladit si peří do Finska. Ty to nevíš? A jednou, až planeta uschne a shoří...."
"Neviděl jste tu někde takovýho barevnýho papouška?"
"A víte, že viděl?"
"A copak Vám napovídal? On je totiž tak trochu schizofrenní vizionář a v jednom kuse mele nějaký hovadiny. Ale loni mi poradil dobře. Když mi uschnul poslední ořech, švestka i třešeň, tak říkal, ať zkusím olivy. No schválně, přijďte se podívat."
Usmívám se! Pobavilo mě to. Zaujalo mi i to, jak papouch ve vší úctě druhému vyká. Ta moje bývalá Andulka mě říkala "krákoró, krákoró…"
07.07.2019 15:22:52 | šerý
Jen ještě dodávám, že toho papouška jsem dnes na té uschlé borovici
doopravdy viděl.
07.07.2019 18:16:21 | Yry
Ptáci létají na nová místa resp. vymírají, stromy také. Je to notoricky známé, už dlouho to říkáme a děláme málo. Totéž tato miniatura. JAko scénář je ovšem napsaná pěkně. Zachytila hovor 3 aktérů jen v přímé řeči a přitom jasně chápeme kdo je kdo.
07.07.2019 12:34:01 | Karel Koryntka