Na jaře ráno s ptačím zpěvem
osladím kávu úsměvem
pak probudím ty jarní touhy
co v zimě měly večer dlouhý
Posnídám venku na jaře
to jenom slunce dokáže
roztaju v jeho paprscích
to není přece žádný hřích
Vytáhnu truhlíky květináče
co jaro se mnou dokáže
míza co stoupá vzhůru
da sílu všemu živému
Jé dnes koukala na záhonek, vylézají kominíčci aj. Jen mi to trochu fenka přehrabala :-);-) a káva venku chutná nejlépe.
Krásná báseň vlnko. ^ST^
20.02.2020 16:32:42 | jenommarie
Děkuji a taky už obhlížím co kde raší. Každý den nám dělá radost žlutá záplava květů jasmínu nahokvětého. Měj se pěkně:-)
20.02.2020 16:56:39 | vlnka
To je zlatý déšť?
Zákládám novou zahrádku a kytky i keře budu ještě doplňovat.
U domu, jsem měla různé, teď od znova, ale těším se na ten výsledek.
Jen času víc kdybych měla.
Děkuji TI za milou odpověď vlnko a měj se také krásně. ;-)
20.02.2020 23:04:07 | jenommarie
Ahoj, to máš před sebou krásné období. Jasmín nahokvětý je původně plazivý po zemi a výhony dorůstají až 3 metry, tak se používá k pergolám a mřížím, kde se vyvazuje. Zasadili jsme ho vloni, začal kvést v listopadu, kvetl celou zimu a teď rozkvetl naplno. Jinak kdyby tě zajímaly optimální termíny výsadby a prací na zahradě, dělám zahradnický kalendář podle postavení hvězd (astrologie-poradenství.cz). Měj se pěkně:-)
21.02.2020 09:16:44 | vlnka
Děkuji TI vlnko, zajímavé. Kouknu se. Já mám velkou tlustou knihu Zahrada a je tam vše, jen čas mít. Vždy koupím, zasadím a nějak zatím vše vychází, až se sama divím, ale hlínu musím pořešit. ;-)* Hezký víkend milá vlnko.
21.02.2020 10:49:26 | jenommarie
Mám nejraději předjaří. To příroda pomalu nabírá sílu k zelenému vydechnutí. Už jsem také natěšeným a tvoji báseňku vítám, Vlnko.
20.02.2020 15:17:28 | šerý
Děkuji ti za milý komentář. Semínka zasetá v únoru přitáhnou jaro do domu.
20.02.2020 16:52:17 | vlnka
Už je jaro? V únoru...?...;-)
20.02.2020 14:24:09 | Marten