vždy znovu a znovu
chtějí ti ukrást Slunce
závist, zášť, malost -
sudičky průměrných
oddány iluzím
nechápou
…
zdrojem světla Jsi Ty sám
.
..."když na dně se ocitám, to ve mě procitá lampión...a svítí"...https://www.youtube.com/watch?v=2PUA4dXczSw
22.08.2022 14:23:40 | Marten
už zase?:D ...jinak netuším, co mi tím chceš říct, a jestli vůbec mi tím chceš něco říct:)
ale ráda jsem si zase poslechla... je vážně dobrá...
22.08.2022 19:58:54 | Sonador
...jen vzpomínka na písničku s příhodným textem...že světlem SLuncem v nás může být bláznovství (ber to třeba jako přebujelý ego)...co "svítí víc než láska", jak se tam zpívá...;-)neboli není světlo jako světlo.
23.08.2022 12:17:40 | Marten
za tohle moc dík Martene.... vlastně, tohle je důvod, proč píšu básně... člověk může říct i věci, které nemusí být stoprocentně pravdivé, jednoznačné, ba dokonce i věci, se kterými sám úplně nesouzní - pokud se tím snaží něco vyjádřit... a když se to někomu podaří rozvinout jako teď tobě, tak si chrochro chrochtám:)
k tomu co píšeš - a není divu, žijeme ve světě, ve kterém je přítomno umělé světlo... těžko domyslet, jak velký vliv to na nás asi má a co to vlastně znamená;)
23.08.2022 15:38:49 | Sonador
...mám rád světlo...nejlíp Slunko...ale taky tmu, bez ní by to bylo nevyvážený...;-)jen toho umělýho je na mě příliš...
23.08.2022 16:18:04 | Marten
tak tak... je čas na světlo, a je čas na tmu;) :D to trochu odlehčuju...
tma a ticho, nejlíp tam, kde pouliční osvětlení a hluk měst, ještě neničí noc... taky to mám ráda...
23.08.2022 16:24:18 | Sonador
...přesně tak...pak ještě umět vypnout v mozku všechny rušivý myšlenky a nestarat se o nic na světě...zameditovat na "spánek je malá smrt" jak se říká...;-)jinak se člověk nevyspí...
23.08.2022 16:28:53 | Marten
ťukťuk, mám už leta před spaním v hlavě klid... ale když se jednou za čas rozjede a nejde ničím zastavit, tak se ani nepokouším spát;) a zjistila jsem, že je opravdu lepší být nevyspaná, než ve stresu a otrávená...
24.08.2022 09:10:11 | Sonador