je to jen pohyb těles na nebeské báni
.
statistika mrtvých...
přesný počet milenců? zatím není k mání
Seznam v překladu:
Když nebeská tělesa pojí milencům ruce. /Smrt dlaně promne si./
Že Šejkspírovskou tragikou láska ustrne - zemře si, v půlce.
27.11.2022 15:20:40 | šerý
no... a to je skoro kousek básně ale:) děkuju...
ale víš ty co šeráčku? já jsem stejně pořád naivní optimista;)*
27.11.2022 19:00:20 | Sonador
Kdesi a kdysi jsem četl rozhovor s jednou letitou dámou, které byl vyprávěn příběh "šmejdů" kteří okrádají "nenapravitelně" důvěřivé lidi. Paní se prý zamyslela a řekla. "Ta vaše slova zní jako obhajoba podvodníkům. Za mého mládí se nikdy v takové míře nepodvádělo... i dané slovo platilo. K stáří byla úcta a lidé byly více vedeni k SAMOZŘEJMÉ poctivosti. Neříkalo se, že je někdo mazaný, chytrý, vyzná se. Ale byl to opovrženě hodný špatný člověk! Víte, já jsem tou dobou už tak vychovaná a důvěru k lidem mám v sobě. Odmítám předem vidět v každém potenciálního podvodníka a lumpa. Apropo, kdybych tak měla činit, tak by mě na světě bolelo a už nebavilo žít."
Tak asi k naivitě. Možná máme mnozí tu tak zv. naivitu v genech. Chceme si navzájem prioritně věřit. Mnozí řeknou, když je paní blbá, tak dobře jí tak! Ale nevím. Jestli právě naopak. Paní by měla být normální a blbá je dnešní společenská výchova a doba.
27.11.2022 20:46:40 | šerý
jsem si dávala načas s odpovědí, že toho jako napíšu víc:) ale nakonec tedy šeráčku jen - za tohle moc dík, vnímám to velmi podobně*
29.11.2022 20:58:13 | Sonador
...mě to připomnělo "štatistiku švihnutých"...písničku...;-)divné jsou mé asociace...
27.11.2022 12:35:48 | Marten
:D jsem to neznala... ale myslim, že asociuješ dobře, totiž - sama sebe jsem rozesmála;)
27.11.2022 12:51:03 | Sonador