Anotace: ...
Zapovídali jsme se o starých časech.
Pracoval jako pilot.
Já pracoval jako idiot.
Jeho žena se zapletla do bitvy s dorty.
Dlouho ji pak olizovali.
Ty dorty byly vynikající.
Ona měla tři orgasmy.
Žádná lež.
To ve mně vyvolalo bezradnost.
Pohybovat se v pravdě je jak být ve stavu beztíže.
Nejspíš je to nějaká pojistka proti šílenství.
Odborník v klidu prohlásí, že přírodní národy nemohou mít individualitu, protože nejsou soutěživý.
Čeho je odborník?
Spousta zkratek před jménem a za ním.
Sedí v pracovně a zkoumá člověka.
Přečetl o něm spoustu knih.
Když má rozepnout podprsenku ženě, tak se roztřese jak malý pejsek.
„Máte rád dorty?“ zeptal jsem se nevinně.
PS.
Učíme se jeden od druhého.
V tom bude asi ta potíž.
Vždy se najde někdo k zbožštění.
A už to jede.
tuhle jsem spadl ze zídky a když jsem se probral měl jsem radost že žiju...
17.08.2023 11:34:31 | enigman
Po tvém díle jsem po těch dortech myšlenkově přibral. Potřebuji pohyb a jdu hledat ten tvůj pomyslný bod. Jen musím s rozvahou a představou podchlazen. Abych nakonec neskončil u bodu "G"
Ten obraz je jak Munchův výkřik. Je ale mnohem barvitějším. Oni ti Norové, ale byli vždycky na ty barvy skrblíci.
15.08.2023 21:59:24 | šerý
No ty jo... už zase sedím a koukám... a líbí se mi každý slovo... a mám chuť na dort... a i na ty tři orgasmy... ne, na čtyři, na víc... bože, chlape :-), tys mi zase dal, i když jsi mi vlastně nedal :-)
15.08.2023 21:44:30 | cappuccinogirl
...žbožnit chce jenom úchyl...co nerad dorty...;-)a odmítám se učit od blbců...vlastně ničemu kromě člověka(sebe) nerozumím, ale je toho dost...
15.08.2023 17:54:31 | Marten