A taková chvíle vždy přijde

A taková chvíle vždy přijde

 

 

„Tenhle svět, kdy je to postavený na nulách, jedničkách a dvojkách se mi nelíbí,“ řekl kamarád.
„Jsou to jen jedničky a nuly,“ řekl jsem já.
„Já myslel, že jsou tam i dvojky.“
„To je sazka.“

Stáli jsme na chodníku a kolem nás elegantně přefičela na kolečkových bruslích dlouhonohá dívka.
„Tady máš ty dvojky,“ řekl jsem.
Otočili jsme se jak panáčci na stolním fotbale.
Dívali jsme se za ní, jak mizí a měli úsměv na rtech, protože se nám líbí krása.
Bylo z ní cítit, že si je vědoma svojí krásy.
To vědomí bylo krásné samo o sobě, protože se nepokoušelo válcovat svoje okolí.
Bylo nepopiratelné.

„SPADNUL JSEM Z VEJŠKY ROVNOU NA PRDEL,“ řekl chlap, co dopadl vedle nás na chodník.
„Viděli jste ji?“ řekl nadšeně.
„Stará mě vystrčila z okna. Tenhle tejden už potřetí. Tak už tady začínáme mít opravdový jaro,“ třel si s úsměvem kostrč a vracel se do vchodu věžního domu.

PS.
Bratr mi říkal, že když byl na ventilátoru skrze ten covid, tak se mu zdálo, že ho polejvali horkým olejem a opravdu to cítil.
Opravdu je asi opravdu.

 

 

 

 

 

 

Autor jort1, 18.05.2024
Přečteno 73x
Tipy 23
Poslední tipující: IronDodo, Pampalini, Fialový metal, Jan Kacíř, RadekČ, Kan, Marten, Ophelia81, Vivien, Žluťák, ...
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Teda nejvíc se řežu u konstatování "To je sazka." To je fakt gól, jen tak mimochodem vložená vsuvka, ale píše:-)

PS Já ve snu křupala pestrobarevnou, živou perníkovou kočku, fakt chutnala po perníku, opravdu.

18.05.2024 13:30:26 | Vivien

mlsoune

19.05.2024 15:18:06 | jort1

představuju si, jak se "otočili jak panáčci na stolním fotbale" :D

18.05.2024 11:22:42 | Chane

no fakt :)

19.05.2024 15:17:51 | jort1

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí