Vždy jsme nějak zataženi do hry

Vždy jsme nějak zataženi do hry

 

 

Přistálo cizí plavidlo za našimi humny.
Tolik překvapených obličejů jsem ještě neviděl.
„Nezírejte na ně tak!“ řekl pomocník VB, který držel v ruce plácačku na zastavení vozidla.
Vždy ji měl po ruce.
Jako má pistolník kolt.

“Cením si vaší diskrétnosti,” prohlásil malý humanoid.
Byl trochu průsvitný.
Asi jako nenaplněný prezervativ.
Básník tělesnosti.
“Jak to, že není zelený? Vždycky se tvrdilo, že jsou zelený,” zeptal se obecní opilec, kterého ten mumraj probudil.
Nepřihnal se sem jako zbytek davu.
“Zajímavé,” řekl návštěvník, když si k opilci přičichl.
V jeho průsvitnám těle to zahrálo barvami.
“Funguje na alkohol?”
“Víceméně ano,” řekl pomocník VB.
Jedna z žen, ta nejvíc zvědavá, si sáhla na návštěvníka chňapkami na horké nádoby.
“Pálí?” ptala se jiná.
“Jak to mám vědět, když mám chňapky,” řekla nadurděně.
“Tak proč na něj šaháš?”
“Hele i Tomáš se šťoural v ranách Krista.”
“Ta tvoje biblivýchova. Ty s tím nedáš pokoj.”
Humanoid si sáhl na nosy hádajících se žen.
“Hm...”
“Jaký hm?” otočily se ženy k návštěvníkovy, kterému se v těle opět mísily barvy.
“Existují rozličné postupy pro vítězství ducha nad hmotou,“ řekl humanoid a jeho tělo se naplnilo hustou mlhou.
„To má bejt urážka?“ ptala se ta s chňapkami.
„Záleží na tom do jakého vstoupíte času,“ řekl návštěvník.
„To bude zen,“ řekl traktorista, který moc četl.
„Ono se to už nějak vyřídí samo,“ řekl pomocník VB, když viděl přijíždět konvoj armádních vozů.
„Auuu...k čemu ten elektrický impuls?“ ptal se zcela nesmyslně traktorista krátce předtím než ztratil vědomí

„Nešlo o žádné mimozemšťany,“ vysvětloval posléze mluvčí armády před kamerou zpravodajství. „Byli to jen trpaslíci.“
Vzápětí hovořil expert, který říkal, že má s armádou výborné zkušenosti.
„Není důvodu jim nevěřit, když říkají, že to byli trpaslíci.“

PS.
„To byl zase sen,“ řekl alkoholik na kterého elektrický impuls nezabral.
Stočil se do klubíčka, aby to vše zaspal.
„Snad přijde i Sněhurka,“ zamumlal do nového počátku svého chrápání.

 

 

 

Autor jort1, 18.06.2024
Přečteno 75x
Tipy 30
Poslední tipující: Jan Kacíř, Olex, IronDodo, enigman, Pampalini, Marten, Kan, Anfádis, RadekČ, Ophelia81, ...
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
líbí

připomnělo mi to hru o oliheň...

19.06.2024 19:17:12 | enigman

líbí

Já jsem si po přečtení uvědomila, že kdybych chtěla něco závidět, pak by to nejspíš byla jakákoli "jistota", kterou někdo má a já ne... informace se na tebe valej ze všech stran, skoro každej mluví jinak...a teď si to přeber:-)))Díky za ten zdravej selskej, jediná záchrana, co mám... ten mi dává-přežít:-))) Nedám se ani překvapivě nezelenejm mimozemšťanům, ani naprosto nepřekvapivě občas dost divnejm pozemšťanům:-)
PS: Sněhurka nepřijde, trpaslíci byli na výzvědách a na světě lidí nenechali nit suchou, zgustli si, tak je z toho momentálně dost otrávená:-))) Prý ale na smrt to není:-)))

18.06.2024 13:49:20 | cappuccinogirl

líbí

země tady bude, i když tu my nebudem

19.06.2024 13:05:29 | jort1

líbí

„To bude zen,“ řekl traktorista, který moc četl.
Tak tato věta nemá chybu :-)

18.06.2024 13:16:50 | Vivien

líbí

jo :)

19.06.2024 13:04:14 | jort1

© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí