Něco jsme se naučili, abychom to zapomněli

Něco jsme se naučili, abychom to zapomněli

 

 

 

U pokladny v obchodě seděla černovláska, co vykládala, jak si nechala kompletně spravit zuby, ale kdyby věděla, jak to bude bolet, tak by byla raději bez zubů.
Jinak byla samá sranda a říkala, že jsem na ní moc rychlej, jak odebírám zboží od kasy do košíku.
Tak jsem jí řekl, že je to těžký, že jedna to chce rychle, a jiná zase pomalu, že se v tom jen těžko orientuju, že jsem se ráno nepodíval jakej mám horoskop, a do planetária se taky nedostanu, a ona se naklonila od kasy a píchla mě prstem do pupíku.
„Pro štěstí,“ řekla a rozzářily se jí oči i ty její fungl nový zuby a dala mi zadarmo.
Dvě firemní tašky.
Připadal jsem si jak protekční fracek.

A ještě mi dala gumu jako prémii za nákup.
Nikoliv tu ochranu před početím a venerickými chorobami.
Pouze takovou, co se s ní dá vymazat nechtěné-
Ale to může být i to početí-
Co si jen počneme?
Kuju.

Odpoledne jsem poslouchal v rádiu přednášku křesťanského duchovního o vývoji dětí.
Mluvil o tom, že je špatné, když se člověk neoprostí od dětství v dospělém věku a stane se infantilním.
No když sem tam vidím, že se děti chovají jako dospělci, tak mě to taky moc nebere.

PS.
Celý den jsem v televizi sledoval sport.
Takže jsem byl Večer solidně utahaný.

 

 

 

 

 

Autor jort1, 07.07.2024
Přečteno 95x
Tipy 29
Poslední tipující: Jan Kacíř, Sonador, IronDodo, Pampalini, martinaV, Lighter, RadekČ, Anfádis, Vivien, Marten, ...
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
líbí

Už vím, proč mám tenisový loket, ačkoliv jsem v životě raketu v ruce nedržela..

07.07.2024 22:49:10 | Vivien

líbí

je lepší koukat do blba...

08.07.2024 11:40:44 | jort1

líbí

hvězdář také šel kupovat ale večer... prve...
a hezká prodavačka řekla mu aby odstoupil
a tak nevěděl jestli už je po sportu nebo se tak těší na noc...
hezky si početl jinak celý den koukal jestli obnoví hru
ale je taková tišší neděle a nikde ani ta černovláska*

07.07.2024 21:08:21 | J's ..

líbí

ty prodavačky...

08.07.2024 11:40:18 | jort1

© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí