Napadnete závěť?

Napadnete závěť?

Anotace: ...na obrázku moje kámoška vosa...

 

 

 

Rozesmála mě historka o panu Newtonovi, který ukazoval jednomu ateistickému příteli pečlivě sestavený model sluneční soustavy, který dokonale fungoval pomocí různých táhel.
Přítel se ho ptal jestli ho sestavil sám.
To samo, řekl Newton.
Na nechápavý pohled odpověděl: Je zajímavé, že nevěříte, že by tenhle prostý model mohl vzniknout sám o sobě a přesto klidně tvrdíte, že vesmír vznikl čirou náhodou bez jedinečného tvůrce.

„To jsou moc velký kozy,“ říkali kluci, když jsme stáli před plakátem na film Žena pro tři muže, kde je ukazovala Lenka Kořínková, normalizovaná sexbomba socialismu.
„Podívej na ty modrý žíly!“ ofrňovali se.
Dál však stáli před vitrínou s těma kozama a občas tam jukli.
Ovšem samozřejmě bez zájmu, protože k mládí to tak nějak patří, že vás nic nezajímá, i když vás to zajímá jako čert.
V baru s mizernou obsluhou se dá i tak vypít víc než dost.
A pak utéct bez placení.

Odsouzený vrah v USA si vybral jako formu trestu smrti být zastřelen.
Jakási lékařka hovořila o tom, že je to lepší než smrtící injekce.
Je to rychlejší a čistší!
Je dobré něco takové vědět.
Člověk nikdy neví, co se mu bude hodit.
Taky jsem četl o bezohledných vědcích, třeba o Japonci z druhé světové války, který zkoušel plamenomet na živých lidech.
Byla to návštěva z vesmíru?
Vždyť přece člověk...

PS.
Myšlenka, že cokoliv si člověk dokáže představit, tak dokáže i uskutečnit, mi nepřipadá moc povzbudivá.

 

 

 

 

Autor jort1, 10.08.2024
Přečteno 68x
Tipy 22
Poslední tipující: Sonador, Jan Kacíř, Iva Husárková, Marten, Olex, Emani, Ž.l.u.ť.á.k., Anfádis, Kubíno, mkinka, ...
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
líbí

ani mně ne... skvělé*

11.08.2024 20:22:37 | Sonador

líbí

Pak možná nejneškodnější jsou ti s malou predstavivostí...pokud to nejsou mstivý potvory:-)
PS: dnes naprosto mimo text ti sem hodím Newtona a dodatek: tenhle chlap fakt věděl, co je to silná argumentace:-)*

10.08.2024 21:11:37 | cappuccinogirl

líbí

prostě věděl... :)

11.08.2024 10:45:08 | jort1

líbí

To je tak... tak, jako velký třesk a vše po tom, i Newtona poháněla kupředu nějaká energie... kdyby jsi Newtonovi řekl, že tu jeho pičovinku mu vnuknul a pomohl stvorit Bůh a bez něj by to nezvládnul, pravděpodobně by se urazil:-)

10.08.2024 14:37:20 | Ž.l.u.ť.á.k.

líbí

urazil kus cesty...

11.08.2024 10:44:47 | jort1

© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí