Osamělá lahev od piva na betonovém monumentu

Osamělá lahev od piva na betonovém monumentu

 

 

 

Na prostorném dvoře plném pantomimy na sebe hledí dva kněží.
Svazují své duše kvartálním alkoholismem z mešního vína.
Levitují nad plachtou Turínského plátna.
Tisíce let prosetých pro prostý pojem.
Láska.
Figuríny člověka tady mají svoje místo.

Mučivé pocity méněcennosti se vždycky hodí.
Leckdo je má raději než krabicové mléko.
Upíjeli jsme Rumcajsovi rum a Mance koukali pod sukně.
Ta holka nikdy nenosila ani tanga.
I toho dne odpoledne.
V hlavě je vysvětlení pro každou situaci.

Kouzelník vzal pilu a přeřízl svoji asistentku.
Všichni chlapi z okolí s ní chtěli dělat přesně to samé.
Jen by klidně zahodili pilu do potoka, aby tam zrezavěla.
Dívali se na dívku, jak se vzdalují ty její dvě půlky a přemýšleli o tom, co by udělali, kdyby si museli vybrat jednu z těch půlek.
Koukali jeden na druhého a vzájemně se nenáviděli, když si uvědomili, že by zrovna jejich soused měl tu druhou půlku.
A zatím se kouzelník ukláněl a zase tu krasavici smontoval dohromady a ona se pořád usmívala.
Ať byla rozpolcena anebo kompletní, tak jí úsměv nezmizel z tváře a chlapi si mezi sebou přehazovali telepatické myšlenky: TO JE TEDA ŽENSKÁ.
Na to, aby si bodli nůž do zad, měli času dost.

PS.
Je svět spravedlivej?
A proč by měl bejt?
Je k tomu nějakej důvod?

 

 

 

Autor jort1, 03.09.2024
Přečteno 52x
Tipy 25
Poslední tipující: IronDodo, Pampalini, Chane, cappuccinogirl, šuměnka, agent, Ž.l.u.ť.á.k., Marten, Kan, Anfádis, ...
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
líbí

Jortí, neodolám.
Tvý tvrzení, že v hlavě je vysvětlení pro každou situaci je skvělý a jo, beru, může to tak bejt, jen prostě nejsme dostatečně rychle schopní ho najít a tohle svý tvrzení opřu o toho generála, co se rodí až po bitvě:-)))
Chlapi se někdy nejsou moc ochotný dělit, ale v tomhle případě s asistentkou to chápu:-))) Telepatie myšlenek - v tom ještě neumim chodit a nevim, jestli bych někdy chtěla, někdy je na mě moc silný kafe i to, když je zvládnu odhadnout. Kolikrát mne posaděj na prdel:-)))
PS: Potřebujem důvod ke spravedlnosti? Jestli jo, tak to je s náma zlý...
Skvělý dílko, příteli*

03.09.2024 20:12:14 | cappuccinogirl

líbí

to netnrdím já, že jde najít vysvěrlrní na vše...to voni... :-)

04.09.2024 09:49:37 | jort1

líbí

Tak tohle musim procist nekolikrat..
Ohromila mne ta lavina slov, ktera se vali, nedrhe a nese masu dal, dolu a pritom stvori ukryt pro myslenky..

Sorry, ze bez diakritiky, na mobilu jsem marna, ale zitra se vratim, to mne nenechava v klidu..
Paradni.. Dik

03.09.2024 19:31:41 | šuměnka

líbí

kuju...

04.09.2024 09:48:31 | jort1

líbí

cipísek...

03.09.2024 10:41:47 | enigman

© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí