Přichází čas brebentění

Přichází čas brebentění

 

 

„Máša mě praštila,“ stěžoval si na první prohru z pískoviště malý klouček, co se na mě pokoušel hodit kus bláta.
To jsem mu nemohl mít za zlé.
Ono na tom totiž není nic zlého, když na někoho v ryzí upřímnosti hodíte bahno.
Alespoň dětství to unese.

Na chvíli mě napadlo, že bych se mohl stát trním.
Jen trním.
Nikoliv trnovou korunou.
Já zase nemám takové ambice.

„Jak snadno se můžeme nechat unést svou vlastní mnohotvárností, když diskutujeme s Bohem,“ četl jsem z letáku, když jsem seděl vysoko na římse domu.
Přinesl jsem si sebou spoustu podobných letáků.
Dělal z nich vlaštovky a pouštěl je na město.
„Celý život hledáme ten ideál rozmluvy. Všechno ostatní o čem mluvíme je jen rozprašováním hnojiva na ten úhor, kde chceme, aby vykvetl něžný rozhovor. Nás a Jeho,“ vykládal jsem holubovi, co si přisedl a tvářil se nevšímavě.
„O nic jiného neběží,“ zasmál jsem se na holuba, který se vykálel.

PS.
„Vy jste darebák!“ Ohlédl jsem se, ale nikoho nespatřil.

 

 

Autor jort1, 06.09.2024
Přečteno 37x
Tipy 22
Poslední tipující: Iva Husárková, Jiří I.Zahradník, IronDodo, Kubíno, Marten, Ž.l.u.ť.á.k., Anfádis, Pampalini, cappuccinogirl, Kan, ...
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
líbí

Já si prohlížím jen letáky s potravinama a jak jsem si tak přečetla tvůj text, usadil se ve mně pocit, že dobře dělám...i když v nich to zas mnohdy zavání až přílišnou jednotvárností:-)
Pokud kvetou něžný hovory...pak je to fajn...
Vlastně, Jortí, dokud se mluví, je dobře v mnoha ohledech... protože kdo ještě slovně vyjednává, ten sice možná myslí na zbraň, ale ještě ji má u boku:-)
Ráda jsem četla, díky, krásnej den tobě:-)*

06.09.2024 12:11:11 | cappuccinogirl

líbí

kdo z nás nečučí do létáků se žrádlem... :-)

07.09.2024 08:44:07 | jort1

líbí

Dobrý fakt.

06.09.2024 09:56:20 | mkinka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí