Zrcadla ho už nevnímala

Zrcadla ho už nevnímala

 

 

Muž spí u šicího stroje na ulici.
Zdá se mu o krásné ženě, kterou zachrání z hořícího domu.
Ona odejde s chlapem, co se schoval v sudu okurek.
Vzbudila ho záclona projíždějící cirkusové maringotky.
Za oknem žehlila právě ona žena prádlo.
Ze rtů ji visela hořící cigareta.

Jaké to asi je spadnout mezi roztleskávačky?
Americká krása?
Tam je obsaženo ono Vonnegutovo: ZASTŘELTE MĚ DOKUD JSEM ŠŤASTNEJ...
Kolikrát už nad tím přemýšlel a vůbec nejvíc byl připravenej na střelu do hlavy, když se procházel na sluníčku a bylo mu fajn.
Cítil, že to je opravdu ta chvíle, kdy by mohla přijít zbloudilá kulka a skončit ho.
Lidi by pak říkali: „Chudák. Ten měl smůlu.“ Prdlajs! Lidi nevědí nic o štěstí, tak jak by mohli vědět něco o smůle.

Když byl malej kluk, tak měli v knihovně knihu Výtah na popraviště.
Marně se snažil si ten výtah představit.
Ta kniha ho svou tajemností docela děsila.
Nikdy ji nečetl.
DNES VEČER PRVNÍ PŘEDSTAVENÍ NAŠEHO CIRKUSU.

PS.
Všichni máme své klíče od pekla.
Kam se sakra poděl ten zámečník?

 

 

 

 

Autor jort1, 20.09.2024
Přečteno 43x
Tipy 18
Poslední tipující: piťura, Ž.l.u.ť.á.k., zase já, Anfádis, Lighter, cappuccinogirl, Jan Kacíř, šuměnka, Kan, jondys, ...
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
líbí

roztleskávačky (a
třeba i)
polštářové bitvy

měl jsem být pozornější
než mě zastřelili ;-)

20.09.2024 20:18:47 | piťura

líbí

Zrovna TEĎ na Tebe myslím, dlouho jsem od Tebe nic nečetla a chybí mi to. Projel vlak,asi žlutej, měla js ho zády, a taky řeku tichou, která už klesla a já tady sedím na lavičce u ohniště, kde včera zrovna pálily ženský asi jako já, nestoudný a hříšné krásný, který roděj pouze blonďatý,kudrnatý prince s rohama. Je to nádherná zastávka u bludiště že samejch zelenejch srdcí a žhavě žravou trávou po kolena. Projížděli lidi a čuměli mi pod sukni, když jsem si tu ležela a poslouchala majky,jak lezou po březovém kmenu. Ps: obraz je k vidění kde?

20.09.2024 16:23:50 | Papagena

líbí

Klíče od pekla??? Jortí, já tam mám myslím bránu otevřenou furt, sem-tam zajdu, sem-tam najdu cestu jinou:-))) Příteli, co třeba tak - ty jsi zachránil ženskou před plameny a tebe pak před jejím žárem zachránil ten skorodiogenes, páč ji vzal na sebe:-)))
Krásnej sluníčkovej den tobě:-)*

20.09.2024 12:21:26 | cappuccinogirl

líbí

PS.

i paklíče jsou - k ostatnímu všemu
najdeš je na dně toho sudu okurek ;P

a PáterNoster obíhavě v principu by řek´:

že šťastnej je i žloutek v chutnym krému

:DD

20.09.2024 11:06:14 | šuměnka

líbí

:D

20.09.2024 16:28:19 | zase já

© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí