Je to jak bydlet v plechovém bubínku

Je to jak bydlet v plechovém bubínku

 

 

 

Bojovníci Islámského státu si stěžovali na protekci při výběru sebevražedných útočníků.
Tvrdili, že saúdskoarabští džihádisté v Iráku upřednostňují své příbuzné a známé, zatímco ostatní zájemci čekají v pořadnících i měsíce.
Drsné.
Já si připadal velmi drsně, když jsem se po šichtě na šachtě osprchoval a pořádně si nevysušil vlasy.
Nejlepší to bylo v zimě.
Jak jsem vyšel ven, tak jsem měl hned na hlavě rampouchy.
Dneska bych to odnesl těžkým zápalem plic.
Ale něco se s tou mou hlavou asi stejně stalo.

Všichni jsme koukali do země, jak jsou lidé naučení, že v čekárně u doktora se moc nemluví.
Tedy pokud to není u psychiatra.
Tam se vždy najde nějakej brepta, co něco omílá.
Posledně tam jeden nasadil jehlu na desce, že je úplně blbej, že měl přijít před měsícem, ale že si popletl datum.
Kdokoliv další přišel, tak se to dozvěděl.
A když dlouho nikdo nešel, tak to alespoň zopakoval.
Hledal oči u nichž by se mohl zaseknout, ale všichni je stáčeli všemožně jinam, protože v čekárně u psychiatra má každej dost svejch důvodů proč je blbej.

Většina Američanů schvaluje brutální praktiky, které CIA užívala při výsleších lidí podezřelých z terorismu.
Vyplývá to z průzkumu deníku The Washington Post a televize ABC News, podle něhož téměř dvě třetiny lidí souhlasí s tvrzením, že mučení je ospravedlnitelné a přineslo cenné výsledky.
Mně jeden vesnickej traktorista jednou na taneční zábavě zkopal, když jsem byl na šrot a usnul jsem.
Kamarád mi řekl, že to musím chápat, že to je ta vesnická hrdost.

PS.
Vědecký tým pod vedením Univerzity Nového Jižního Walesu vyvinul diagnostický nástroj, díky němuž zjistil, že už velmi malé děti projevují bezcitné a emocí prosté reakce, které jsou spojované s psychopatií.

 

 

 

Autor jort1, 28.09.2024
Přečteno 50x
Tipy 20
Poslední tipující: IronDodo, Lighter, Jan Kacíř, Fany, Marten, Malá mořská víla, Anfádis, Veru, zase já, mkinka, ...
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
líbí

A proto se má duše už nechce vracet, do toho výcvikového tábora jménem Země. Nic tak strašného se mi v tomto životě nestalo, a přesto si bolest duše pamatuje...pamatuju si i lásku, velkou lásku a stejně ...ta nejkrásnější, nejčistší je, když kojíš děťátko a ono tě hladí ručičkou, za to Bohu děkuji...že jsem mohla prožít

29.09.2024 08:05:29 | Malá mořská víla

líbí

...ono to na nás asi není...asi nemáme na výběr...

29.09.2024 09:10:15 | jort1

líbí

Já bych se, být džihádistou, bouřil taky, nerad bych se dočkal toho, že na mě v ráji zbyde 72 panen které nikdo nechtěl... třeba feministek. Znovu opakuji... být džihádistou:-)

28.09.2024 15:29:08 | Ž.l.u.ť.á.k.

líbí

skvělý postřeh...

29.09.2024 09:09:18 | jort1

líbí

No jo no ..tohle je dost na hlavu...
Myslím, že nejen v čekárně u psychiatra maj lidi dost důvodů k tomu "bejt blbej"
Jortí, všim sis, že blbóza je někdy prima schovka???:-)))
Vlastně je to jedna z nejvýhodnějších diagnóz:-)))*

28.09.2024 15:28:36 | cappuccinogirl

líbí

to si pojala správně - schovka - jen občas pořádně bolí... :)

29.09.2024 09:08:56 | jort1

© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí