Záhadní sloni v porcelánu

Záhadní sloni v porcelánu

 

 

 

Proč s námi Bůh potřebuje uzavírat nějaké smlouvy?
Za předpokladu, že je vševědoucí, tak musí moc dobře vědět, jakou cenu pro nás smlouvy mají.
Taky se mi líbí, jak lidé vytvářejí teorie o věcech, kterých se ani nedotkli, ačkoliv jinak se musí všeho dotknout, aby uvěřili.
Rozhodně si myslím, že není moc chytrý se pokoušet dívat pod kapotu vesmíru.
Jsme jako děti, co strašně rády všechno rozebírají, ale pak už to neumí dát dohromady.
Pod okny kriminalisté nalezli mrtvolu, a tak tam pobíhali v oděvech, co nenaruší místo činu.

Fotograf si nechal postavit skupinku svatebčanů.
U zdi.
Odložte ty nákupní tašky!
Jo, a někdo nám je ukradne.
Mají je plné výslužky, kdy se nenechali pobízet.
Tuhle ženu jsi si opravdu vzal za manželku?
Oplodnil jsem jí.

Kdybych umřel doma, tak přijedou policisté, a navléknou si gumové rukavice, i když stejně nic nepochopí.
Většina z nich toho ví o konci člověka tak málo, ale mají radost, že dostali videokameru, aby mohli natáčet kolegyně ve sprše.
„Ta černá je pořád nadržená a dělá si to tam sama.“
Stejně jsem si ráno oblékl každou ponožku jinou.
Kdo by se v té hromadě přehraboval?
Ke všemu jsem nikdy nevěřil na rána, co by měla být moudřejší než večer.

PS.
„Byl jsem poslán v lahvi, jako volání o pomoc,“ tvrdí avatar.
„Jenže mě vypili.“

 

 

Autor jort1, 04.10.2024
Přečteno 45x
Tipy 21
Poslední tipující: Jan Kacíř, jablonka, Tomcat, Pampalini, Ondra, cappuccinogirl, nehledaná, karolinakarol, Anfádis, zase já, ...
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
líbí

Jortí, dovol abych ti napsala, že jsem si na tebe nikdy nesáhla, ale přesto na tebe věřím:-)))
A věřím i v děti, někdy mnohem víc, než v dospělé... takže těm bych ten náhled pod vesmírnou kapotu přála, ale víš, myslím, že ti malí dobře vědí, že jejich místo je na pískovišti a u zmrzliny...jako by tušili, že jak roky přibudou, už jim nikdy nebude tak bezstarostně fajn...
PS: S kým si to ten spolknutej asi povídá???:-)))*

04.10.2024 17:56:15 | cappuccinogirl

líbí

děti pod vesmírnou kapotu vidí, ale nikdo jim to nevěří...

05.10.2024 12:35:21 | jort1

líbí

o nekonečném milosrdenství Božím svědčí nejvíce fakt, že ač vševědoucí, přesto nás miluje a věří nám... říká nějaké moudro...podle mě to nejvíc svědčí o tom, že není při smyslech

04.10.2024 11:16:15 | zase já

líbí

a je zneužit...

05.10.2024 12:34:23 | jort1

© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí