Anotace: ...
V tv pronáší politik projev a vzápětí se objeví člověk, který nám vysvětlí, co jsme právě slyšeli.
V tv koukáme na sportovní klání a vzápětí se objeví lidé, co nám vysvětlí, co jsme právě viděli.
I na pohřbu nám říkají, co on ona ono byli zač.
Na zahradní slavnosti se kdekdo usmívá.
Sám neví proč.
To jsou ta třeštění, co se o nich mluví na katolických setkání mládeže, když vyhánějí své vrstevníky, kteří jim nabízejí prezervativy.
Úplně přitom jako vždy zapomínají nastavit druhou tvář.
Je tak snadné být fundamentalistou.
ECCE HOMO...
Kdo nás to poškodil?
Moje NE se pověsilo na verandě.
Moje ANO se na to dívalo a nakonec ho odřízlo.
Nemohou bez sebe existovat.
Jen mají občas velkou potíž být spolu.
Reinkarnace je plánovaná, anebo je to jen tak nahodilé?
PS.
Votočil jsem se na druhou hranu postele a snažil jsem se přeříkat malou násobilku.
Jak jinak poznat jestli mám ještě mozek?
Dnes jsem se k tobě dostala pozdě, Jortí...ale od chvíle, kdy jsi to sem modře přilíp, jsem žasla nad tím, jak počet čtení je neúměrnej k tipům... např.8 čtení 12 tipů...to se málokdy stává... jsem si říkala, že dnes to bude u tebe zas zážitek...ale zatra, že to vystřihneš až tak!!!
Jseš fakt BOREC!
Tolik k tobě...a k tvýmu dílku??? No, může na tebe bejt zatra hrdý!!!:-)))*
14.10.2024 22:21:57 | cappuccinogirl
a mě říkalo, že jsem pitoma... :-)
15.10.2024 10:32:42 | jort1
ANO / NE rozpoložení nás provází celým životem, každého v jiném procentuálním poměru.
Důležité je naučit se nepropadat předčasné euforii nebo panice. Pak je šance, že se z jednoho, či druhého nezvencnem.
14.10.2024 21:28:54 | Ž.l.u.ť.á.k.
radši se koukám ven a ty co mi říkají co bych měl dělat atakdále neposlouchám....přijdu si to sám...
14.10.2024 16:32:31 | enigman
ani mám radši OSHA :)
ten říká (a já se s tím naprosto ztotožňuju) - že žádný - nastav druhou tvář!!
pokud tě někdo udeří - jakkoli - i byť jen pomyslně
- vrať mu to - neodkladně! JEDNU MU VPAL - aby si to k tobě už NIKDY nedovolil
a pak si podejte ruce, obejměte se a jděte na pivo :)
nechce čisté energie - a pochopení, že úcta se nemá překračovat ani podlézat!
14.10.2024 13:36:22 | šuměnka