Kdo někdy neposlouchal za dveřmi?

Kdo někdy neposlouchal za dveřmi?

 

 

V NOCI jsem měl přespat na hřbitově, kde jsem původně hledal mezi hroby knihy.
Měl jsem tam hlídat nějaké dítě v  kočárku, aby mohlo spát na čerstvém vzduchu.
„Klidně si nechte rozsvícené světlo,“ řekla mi hrobnice.
„Jaké světlo?“ povídám a ona sáhla na jeden pomník kde byl vypínač a rozsvítila.
Tedy žárovku jsem neviděl ale světlo tam opravdu bylo.
„Celou noc ale nesviťte,“ řekla ta paní. „Oni to lidé z okolí nevidí rádi. Ruší je to ve spaní.“
Lehl jsem si na hrobku a dítě v kočárku pokojně vrnělo.

Pak jsem se začal přehrabovat v  pomníku, který byl vlastně knihovnou a tak tam byly knihy, co jsem hledal.
Ovšem také spousta videokazet a hlavně porna.
Dle obalů na kazetách hnusného, které se mi ani trochu nelíbilo a spíš mně z  něho bylo špatně.
Někdy je těžké orientovat se v tom, co je vlastně ještě sex.
I když je to na hřbitově.
Každý z nás má v sobě něco perverzního ale čeho je moc... ale nalezněte tu hranici... Freud sice říkal, že v sexu meze neexistují, ale ten toho nakecal.

Na hřbitov přijela nějaká exkurze důchodců.
Plný autobus.
A bylo po klidu.
„My jsme chtěli jet na ukázkovou akci,“ stěžovali si řidiči.
„No a?“ odsekl jim chlap od volantu.
„Měli jsme dostat večeři,“ naléhal jeden z důchodců, co byl asi muž.
„Tady vás to vyjde levněji,“ řekl řidič a zavřel hydraulické dveře aby si dal šlofíka.
„No když už jsme tady,“ řekla jedna ze starších dam. „Světla tu mají dost, tak se tu porozhlédneme.“
Nikdy bych nevěřil, co může parta důchodců nadělat za kravál.
A to se snažili ho nedělat.
Každou chvíli někdo zasyčel vyzývající ty druhé ke ztišení, ale taky to mohli být astmatici.
Jak se ke mně blížili, tak jsem měl chuť sáhnout po vypínači a zhasnout.
Už jsem po něm sahal, když se tam objevila další parta.
Tři chlapi v tmavých oblecích s aktovkami. „KONTROLA !!!“ začal vykřikovat jeden z nich bez sebemenší piety.
Dítě v kočárku se rozplakalo a i důchodci vypadali, že se co nevidět rozpláčou.
Nikdo z nich nemohl vědět jestli už není na řadě.
Já osobně jsem zhasl.
Světlo vypínačem. -
Co to bylo kurva za hřbitov?

PS.
Pochopil jsem proč chci být rozptýlen.

 

 

 

 

Autor jort1, 22.11.2024
Přečteno 61x
Tipy 29
Poslední tipující: Iva Husárková, Kubíno, cappuccinogirl, IronDodo, Anfádis, Marten, Pampalini, Ondra, Ywach, jondys, ...
ikonkaKomentáře (9)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
líbí

Jestli si dali na hřbitově tu večeři, tak ten největší kravál asi způsobovalo mlaskání (sýčka):-)))
Jaké se tak asi může podávat menu mezi hroby, aby to byla zdravá večeře???
Podpora zdraví u náhrobků je drzá kampaň zvrácenýho životního stylu:-)*

Teda...kam až já jsem se to v těch myšlenkách dneska dostala??? A to jsi mě jenom svezl s tou svou pravou cestovkou na zastávku Krchov:-)))*

22.11.2024 22:47:44 | cappuccinogirl

líbí

každá asociace dobrá...

23.11.2024 08:46:01 | jort1

líbí

jsem pro rozptýlení...

22.11.2024 12:12:22 | enigman

líbí

bratři v žehu...

23.11.2024 08:45:18 | jort1

líbí

a jsme přesně u toho;
cpát se tam, kde ještě nejsi připraven být
(a tím nemyslím hřbitov zcela určitě) - ale situačně cokoli!!

je jako snažit se stát na nohou
tam, kde je potřeba se v hloubku umět potopit

a pak NEBUDE vypínač - a světlo / pak "ZDAR" v tom zápolit :)

22.11.2024 11:06:46 | šuměnka

líbí

já už se necpu...

23.11.2024 08:44:57 | jort1

líbí

:D

22.11.2024 10:48:43 | zase já

líbí

Opět co do obsahu překvapení. Vždy si vyprávění čtu s otevřenou pusou, jakých nečekaných zvratů se v něm dostává. A toto by se mohlo líbit i básnickému kolegovi zde Václawitchovi von Hákenšmídovi (snad se za toho kolegu nebude zlobit).

22.11.2024 10:42:35 | karolinakarol

líbí

Překvapuji sám sebe... :)

23.11.2024 08:44:31 | jort1

© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.2 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí ⋅ Osobní údaje ⋅ Provozovatel