Anotace: ...
„PODÍVEJ JAK TI KRÁSNÍ LIDÉ K SOBĚ PATŘÍ.“
„Nejsou o nic méně bezradní než ty. Nemusíš jim závidět,“ říkám mu.
"Ale já jim chci závidět!" křičí na mě a já vidím, že se pod tím křikem skrývá něco jako smích. Jako když pod pleteným svetrem ženy vidíte náznak bradavky.
No bez farmářů a včel to nikdy nepůjde.
Alenka v říši slibů?
Jsme schopni projít zdí?
Atomy. Částice. Jsme jedno s druhým jedno.
Někdy lze i vzpomínku přežít.
Třeba tu, kdy jsem vyběhl nahý za hluboké noci z postele, abych ti přinesl růže z parku.
Až nyní si uvědomuji, že jsem nikdy dost dobře nepochopil dar květin.
Bez Jidáše by nebyl příběh kompletní.
Stalo se jen to, co se mělo stát.
Nechceme si to připustit a proto opakujeme své chyby.
Opřený deštník o židli na malbě impresionisty.
PS.
V okamžiku, kdy se člověk přestane bát, tak je tu problém.
Pak ho začnou napadat takové kraviny, jako že by mohl vysvobodit princeznu z dračí sluje.
Tak ta tvá věta "jsme jedno s druhým jedno", to je zas geniální Jortovina:-)))*
24.11.2024 14:06:52 | cappuccinogirl
Přesně vím o čem...děláme stále to samé, co nás zraňuje pod dojmem, že získáme to, po čem toužíme. To je ale taková ptákovina a kravina! Kolikrát ještě já dostanu nakládačku, pokud budu stále věřit v lidské dobro...netuším. Nahý pro růže - to musí být člověk zamilovaný. Ale - co když to nejni zamilovanost, ale chemie? pouhopouhá chemie...ještě bych chtěla napsat zasraná...ale vím, že Ty Jortí sprostá slova nepoužíváš:-) Děkuji Ti:-)
24.11.2024 11:21:25 | Anděl
Na tom obrázku mi připadá cosi... ne úplně obvyklého... hmm... nevím, asi ta zajímavá kombinace barev...:-)
24.11.2024 10:46:19 | Ž.l.u.ť.á.k.
Mně to připadá jako rozostřené periferní vidění v alkoholovém opojení. Nedalo mi. :-))
24.11.2024 12:17:55 | Kan
No, já jsem narážel spíš na ten Božkov v kombinaci s Alpou:-)
24.11.2024 12:24:20 | Ž.l.u.ť.á.k.
To se nevylučuje. Možná autor naznačuje, co by mohlo po té kombinaci následovat. :-))
24.11.2024 12:29:03 | Kan
Tak to je asi dost výstižná vize... napadá mě, že některé stavy člověk nedokáže předem odhadnout bez předchozí zkušenosti:-)
24.11.2024 12:31:05 | Ž.l.u.ť.á.k.
V podstatě žádné dílo nevzniklo bez inspirace předchozích z prožitků, ať si to pamatujeme, nebo ne. :-))
24.11.2024 13:24:32 | Kan
Co třeba nesčetná vyobrazení Boha?:-) Možná na to taky člověk musí chroupnout flašku rumu a zapít to Alpou:-)
24.11.2024 14:10:36 | Ž.l.u.ť.á.k.