Léto

Léto

Anotace: Popis letní louky psaný v zimě pro zlepšení nálady.

Nadechni se, zavři oči, je teplé léto, jsi na rozkvetlé louce, kolem létají pestrobarevní motýli, louka krásně tak krásně, jemně voní senem a květinami.
Svítí sluníčko, ale nepálí, spíš úžasně hřeje. Obloha je modrá, bez mráčku, člověk by se o ní nemusel bát říct, že nemá konce. Motýli se nebojí, stačí jen natáhnout prst a hned ti na něj jeden sedne, vypadá spokojeně, stejně jako ty, jak sedí, tak tě nožkama jen lehce lechtá na prstu. Zároveň ti jemný vánek hladí vlasy, je tak jemný, jako ten nejklidnější výdech člověka ve spánku.Kolem zpívají ptáci tu nejnádhernější melodii, pro tvá ouška je to ta nejkrásnější symfonie.A ty barvy! Louka tak čerstvě, zářivě zelená, jak jasné smaragdy. Nebe tak sytě modré, jak ty nejkrásnější safíry z hlubin země. Celé je to tak krásně krásné, lehni si a jen tak koukej nahoru, pak zavři oči a ostatními smysly vnímej to všechno nádherné, co kolem tebe je.
Autor Dukyyy, 20.03.2014
Přečteno 461x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.2 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí ⋅ Osobní údaje ⋅ Provozovatel