Anotace: Sedím si tak v noci v pražském bytě a je mi smutno. Tohle z té noci zůstalo v zápisníku...
*
Ty nepochopíš, proč občas koukám doblba a proč občas jen tak mlčím.
Ty nepochopíš, že mě baví se jen tak koukat. Na hezký věci, na lidi...
Nepochopíš, proč se chci dívat z okna tvýho bytu, protože ty se z něj můžeš dívat skoro pořád.
Ty nepochopíš, proč mívám zachmuřenou, špatnou náladu.
Nepochopíš, proč se pořád ptám a vyzvídám.
Nepochopíš, proč mám ráda kočky i přes svou alergii a jejich prý zrádnou povahu.
Taky nikdy nepochopíš, proč věřim na čarodejnice, léčitele a proč se bojim duchů.
Ty nepochopíš, proč nehraju hry a proč se nechci dívat na horory, na vetřelce.
Nepochopíš, že občas se mi něco prostě nechce.
Ty nepochopíš, proč nesnášim shrnutý prostěradlo.
Nepochopíš, proč nepočítám čas, když něco kutím
a nepochopíš, proč si místo novejch bačkor na ty starý dělám nový bambule.
Nepochopíš, proč nemám ráda když komentuješ to, jak jím.
Ty nepochopíš mojí fantazii
a nepochopíš, jak můžu nechápat matiku.
Nepochopíš, proč vždycky na noc vytahuju žaluzie.
Nepochopíš, proč nemám ráda hlasité zvuky v tichu
a nepochopíš, proč pořád říkám PŠŠT.
Nepochopíš spoustu věcí a já přesně nevím, proč Tě vlastně mám ráda.
Prostě mám. Ale to nepochopíš...
*
asi ještě nechápu spoustu věcí, ale chápu jich cím dál víc...a některý..má to cenu je zkusit chápat?
:-)
RM.
29.03.2013 13:02:23 | Robin Marnolli
...."Nepochopíš, proč nepočítám čas, když něco kutím
a nepochopíš, proč si místo novejch bačkor na ty starý dělám nový bambule.".....
tohle se mi líbí... :-)
29.03.2013 08:34:38 | Miriska
A to bych ti nepřál vidět to, co zbylo z mejch papuček.. :D Ale nosím je pořád a doma platí zákaz je vyhodit.. :)
29.03.2013 09:13:50 | Jan Voralberg
Určitě máš ke svejm "papučkám" citovej vztah :) tak jako já - to prostě nepochopí :)
29.03.2013 09:54:33 | Týna
Třeba ti je někdy ukážu, mají skvělý díry.. :))
29.03.2013 10:30:11 | Jan Voralberg
:D haha, co si je zkusit zašít? vydržej ti pak třeba ještě dýl :D mě se právě rozpadly bambule, tak jsem si udělala jiný - místo růžovejch fialový :D
29.03.2013 12:12:01 | Týna
Kdepak, to bych narusil prirozenej polocas rozpadu takovych pantoflicku.. Dokud mi neupadnou z nohou, tak je nedam. :))
29.03.2013 15:16:13 | Jan Voralberg