Anotace: ...
K mému dnešku naprosto Psota sedí, Márty, zachránils to, konečně se řehnim, číst báseň jindy, našla bych zajisté obrazy jiné. Dnes ja nikoliv za oknem z libých pocitů u Vivaldiho. Měla jsem burlaky live. Vzala si dovolenou, že hezký den na cyklo. Tvůj popis skotských striků atd. v komentech sedí, veškeré mé šatstvo očima už vlastně "dole", nikdy jsem rychleji trasu Kroměříž Hradiště neujela. Musela jsem vypadat jako šílenec, nemluvě o mé ženské "přitažlivosti". Blato mi krupalo i v ... ano... Super den dovolené:-( a zitra autem do práce za paničku:-)
21.07.2020 00:34:21 | Vivien
Rád bych Tě spatřil za paničku...
21.07.2020 20:04:03 | kudlankaW
Tak to bude trilogie Marty, těším se, co projektoval mozek a jaká vidíš realita za přispění dešťů, jen ručky žádostivě spínám, Psoty prosim v pokračování mě ušetřit. Kolo mám opět nablýskané a neopren a la Lidl cyklo dokoupim :-)
22.07.2020 00:39:22 | Vivien
Ty jsi Vivi napsala jméno obchodního řetězce?
Tak to je možno považovat za PP (product placement) :)
Držím palečky, umíš pobavit a to je veliký dar!
Krásný den Vivi
22.07.2020 14:56:48 | kudlankaW
ó nikoliv, byla to naopak nadsázka, má pleť nesnáší softshell, snad pochopila jsem, jak myslíš paničku, a uhla od popisu klapotu podpatků v šatech ... A pobavit, no snad též mi není cizí..
22.07.2020 15:06:03 | Vivien
Klapot může probouzet projekci mužů...
22.07.2020 15:14:57 | kudlankaW
Jistě, pokud rádi projektují, já také ráda takto ve svém žití, nemohu bez trocha fantazie, představ... je mi to sladší v životě. Tvé pozorování často provozuju při svém toulání venku, jen jsem ho zatím nikdy nezkusila přenést tužkou na papír. Podpatky a šaty ale v tomto mém případě byla skutečnost, jak ráda jsem druhý den po tom cyklovýletu sedla voňavá (neprojektuj :-), do auta..
22.07.2020 15:22:25 | Vivien
Já bez hromů,
odháněla pohromu.
Možná víc smířená,
s hladinou, co jinak
sotva nad kotníky...
Teď jsi nás
stroužko ušetřila,...díky:)
30.06.2020 08:13:02 | Dreamy
Na Tebe, Marty, až nezvykle stručná, ale o to snad sugestivnější i s bezva vtipným nadhledem... :-))
29.06.2020 11:37:57 | Amonasr
Josefe, těší mě Tvá briskní poznámka. Byl to okamžitý včerejší výjev při sledování skrz žaluzie bytu a následně jsem text napsal, nezvykle, na stařičkém telefonu...Proto krátkost ale snad i údernost! Klidné odpoledne přeji, Josefe.
29.06.2020 11:42:57 | kudlankaW
Je vidět, že umíš svůj pozorovací talent nápaditě přetavit i do zhuštěné formy - což nic neubírá na zajímavosti i těch rozsáhlejších, každá má prostě to svoje :-)
29.06.2020 11:53:03 | Amonasr
Jistě, téměř každá forma by měla být životaschopná. Ale pak je i cesta pokusů i omylů variací přípustnou! Drž se, Josefe. Právě poslouchám Vivaldiho Mandolin Concertos Fabio Biondi Europa Galante. A mám libé pocity...
Za pár minut vyjíždím v lijáku na kole, do jobu. Čeká mě 8 km. Má úcta
29.06.2020 12:03:18 | kudlankaW
No potěš pánbu, Marty - v lijáku 8 km na kole, hm hm... Na druhou stranu to ale slibuje určitě další zajímavý text, i když těch ženských křivek v něm nejspíš bude o něco méně... ;-)) Tak ať dojedeš v pořádku ;-)
29.06.2020 12:22:10 | Amonasr
Páni, Josefe, byl jsem jako kůň na "Velké pardubické". Jen mě bičovaly stovky skotských střiků, nikoli nabuzený jezdec :D
Na chodidlech a lýtkách jsem měl vysoké igelitové pytle stažené zavařeninovými gumami, na dlaních gumové rukavice používané v covidu a pláštěnku velikosti prostěradla
29.06.2020 19:17:40 | kudlankaW