foto Anfádis
Mrkl na mě
A já na něj
Krása oka
Mžiku
V okamžiku
Hezká slovní hříčka. :-))
05.07.2024 15:07:51 | Kan
:) dík
Jen se obávám, že třeba není originální. Ale což... nevědomost hříchu nečiní :))
05.07.2024 15:09:35 | Anfádis
Prototip:
Pokusim se to trosku napravit, i když nevim, jestli to ještě nezhorším:-)
Nikdy nevíš, jestli někdo před tebou nepoužil nějaké slovní spojení, nebo rým... byt originalni snad už ani nejde...
Napřiklad: nevědomost hříchu nečiní, je tak dobrý citát, že sotva budes hledat příhodnější a mě osobně to nijak neuráží...
Ale... jako fénix, který povstal z popela...
nebo: bolíš láskou... kdybych projel všechny básně za ten rok, co jsem tu, tak bych nejspíš získal pěknou sbírku která by se pod timhle titulem moha vyjít...
klišé - (podle mě) je něco, co se po sto osmé použije v rozdilnem dile, většinou pro jeho líbivost...
kýč - (opět podle mě), může být klidně naprostý originál, jenom je tak patetický, že jej nelze brát vážně...
Všechno je to jenom můj názor a není třeba se tím nijak hluboce zaobirat, nebo se podle toho řidit.... je to prostě jenom tema... trřba k zamyšlení, nebo k diskusi, které se ovšem týká samotného psaní, což mi tu žalostně chybí a myslim, že jenom hlazením se člověk rozvijet nemůže...
Jo... a proč to píšu...?
Hmm... jo! Pro to... tip.
:-)
06.07.2024 18:27:09 | Žluťák
Diky za vysvětlení. Vnímám to pochopitelně obdobně...člověk holt sklouzne někdy do zajetých kolejí, je to bez námahy :D
Kyč je druh umění s nízko posazenou laťkou, líbivý, až lepkavě sladký...
Tak jo... snad moc těch kýčovinek nemám :))
07.07.2024 18:12:09 | Anfádis
Já vím o jedné (jednom verši) a i to beru sportovně:-)
Ď:-*
07.07.2024 18:16:04 | Žluťák
... a krásné pod-oční váčky...
umění celo-n-oční chlastačky...:-)
05.07.2024 14:19:14 | Žluťák