Pro klauna

Pro klauna

Milý Klaune!
Píšu Ti z planety Cirk. Tak jsme se s Fulimínou trochu dohadovaly a já povídám - nechceš se mnou zajít za Džohanou? Je sama, alespoň se seznámíte. Fulimína se zaradovala a že tedy jo. Vzaly jsme Ramona, Totemník byl uhoněný z toho svého ocasu, zůstal doma a šly jsme. Cestou jsem posbíraly popadané hvězdy, jsou moc dobré, chutnají jako polárkový dort, natrhaly jsme pár hojahod, jsou modré a moc sladké, no trvalo nám dost dlouho, než jsme tam došly. Jak nás vidělo klepadlo, stáhlo ústa do kroužku a hvízdlo. Nic. Za dlouhou chvíli se otevřely dveře a tam stál rozcuchanej Varhuník! Zůstala jsem koukat - co tu děláš? Vlastně co se divím. Varhuník na to - no, probíráme s Džohanou svatbu, nějak se to vymklo z ruky. Za ním vykoukla Džohana, pírka přeházená jako ze ždímačky, zrudla jsem já i Fulimína, poněvadž jsem si domyslely, že asi byla muchlovačka. Džohana nás pozvala dál. Měla to uvnitř kremrole moc hezké. U stropu jí fofrovaly Fofrndy místo větráku, na okně seděla veverka v bubnu, kterým když točila, tak hrál starý gramofon u zdi. Ona Džohana poslouchala výhradně Chopina. Děs. Tedy ne Chopin, ale veverka byla neustále unavená, takže to byl spíše Chop a zadlouho potom in. Nedalo se to poslouchat. Džohana donesla poháry, naplnily jsme je popadanýma hvězdama a rozdrtily hojahody, to byla dobrůtka! A Džohana povídá - poslyš Anděli, lámeme si s Varhuníkem hlavy, jak to zaonačit, aby na ty tři svatby přišel Klaun. Bez něj to nebude vono. Jo - vzdychla jsem si - kdyby bylo po mém, pozvu všechny lidičky, co nás čtou.Ale jak to zaonačit - nevím. Fulimína se zasmála - od čeho jsem čarodějnice? Nechte to na mně! Něco vymyslím. Dojalo mne to. Mlčky jsem jí pod stolem stiskla ruku. A zároveň si říkám - ach, erotomanka! Co ta asi vymyslí.
O tom příště.
Anděl
Autor Anděl, 26.06.2018
Přečteno 319x
Tipy 8
Poslední tipující: Jort, Amonasr, Frr
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Anděli, Anděli, Anděličko
posílám telegram za sluníčko
všechny tvý dopisy čtu si stále
jsem teďka ve službách pana krále
on táhne do boje, já musím s ním
však já mu tu jeho válku pěkně zavařím

dorazím co nevidět a Anděli ...Jsi skvělá abys věděla

Ahoj klaun

26.06.2018 21:51:27 | klaun

Klaune - směji se......Ty víš, jak na mně. Děkuju!!!

27.06.2018 06:32:05 | Anděl

...tak příště....zase se je nač těšit****ST*..:-D* :-)

26.06.2018 09:00:47 | Frr

Děkuji!

27.06.2018 06:27:04 | Anděl

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí