Bez změny
Zbloudilá myšlenka
hrála si se slovy,
co po ní zůstalo
stěží mi napoví,...
Co po ní zbylo už
jen sotva zachytí
pár divných znaků co
skryly se na síti.
Zmizela rychle jak
rychle se zrodila,
možná vše pro obsah,
dík němuž nebyla…
Ideou člověka
co stála za čtení,
uložím pár řádků,
dnes tedy bez změny.
Někdy jsou myšlenky beze změn, někdy se mění tak, že je člověk ani nestihne zachytit... :)
11.01.2022 11:32:39 | Lioness
Číst jen o tom, že myšlenka zmizela, se mi zdá málo, u Tebe. Takových textů (bez myšlenky) je tu spousta, ne-li nejvíce. Takže, technický dojem 1, umělecký 0.:)
Jediné, co v životě se nemění je smrt, vše ostatní se dá změnit.:)
10.01.2022 07:32:22 | blues
Tomu, že by text byl zcela bez myšlenky, se odvážím trošku oponovat, ale samozřejmě chápu, že to není jeden z textů, který by si někdo opakovaně otevíral ke čtení třeba při příjemné chvíli u kávy - čaje.
To si tak začneš něco psát, i s nějakou tou myšlenkou, pak se kolem toho točíš a motáš a pak ti v důsledku ještě to málo někam záhadně uteče. No a pak už se raději na to vykašleš, jelikož to, co zůstalo v hlavě, už vlastně nedává smysl...:-)
Tak takhle nějak to včera to bylo. A třeba už další, co přijde, tedy pokud se zase nezaběhne, bude pro Tebe čtivější:-)
10.01.2022 08:44:13 | Dreamy
Tak vidím, že stárnu, mně to nezachyti už ani virtual. Co se mnou bude? Skvěle to držíš Dreamy. A poeticky supr vyjádřilas, líbí.
09.01.2022 22:19:14 | Vivien
Když já se spíš někdy Viv obávám, co všechno se v tom virtuálnu ukládá. Někdy se člověku dějí věci, na které by nejraději zapomněl zcela, ale dá se to ještě dnes vůbec?
Hezký začátek nového týdne:-)
10.01.2022 08:34:23 | Dreamy