Anotace: nenásilná připomínka vymírajících nářečí a neb MALÁ LEKCE HANÁČTINY věnováno mým rodičům :-* a k temo MDŽ
ŽENSKÁ NEVI CO CHCE
"Ženské se nigdá nezavděčiš. Ať děláš co děláš, decky bode mět hobo nakřevo."
překlad:
ŽENY NEVĚDÍ CO CHTĚJÍ
Ženě můžeš splnit její přání, až si jej prohlédne, poděkuje s poznámkou, že je to sice krásné, ale má to špatnou barvu.
ŽENSKÁ MÁ DECKY PRAVDO
"Senko pamatuj si, nélepši je držet se tech pravidel:
pravidlo č. 1:"Ženská má decky pravdo!"
pravidlo č.2: " Debe jo náhodó neměla, nebo sis tem nebel jisté!Drž se pravidla čislo 1."
překlad:
ŽENA MÁ VŽDY PRAVDU
Synu pamatuj, všechny studie o rozdílnosti mužského a ženského světa, o fungování ženského a mužského mozku můžeš přeskočit, když se budeš držet prvního pravidla.(Studiem sice udláš dojem, za to ti zbyde míň času na fotbal).
ŽENSKY NÁLADE
"Dež neviš jakó má ženská nálado,né že si řekneš o večeřo!
Leda bes měl rád dršťkovó."
překlad:
NÁLADA ŽEN
Navíš, jak je Tvá žena dnes naladěna? Ani to nezkoušej a vše si udělaje sám. ;-)
stréčin neznám ale třeba taková strečovka neboli strečová folie se klidně obalí a smrskne...
11.03.2016 00:03:21 | enigman
vědci prý po dvaceti letech bádání konečně přišli na to, co vlastně ženská chce. jenže ona si to mezitím rozmyslela... :-)
08.03.2016 20:07:43 | hledač
...ty překlady navolno jsou vtipnější než originál...;-) nemysli si, že tomu lidé nerozumí...ja teda jo...;-)
08.03.2016 19:50:26 | bogen
to mě těší díky, já dnes blbnu na kvadrát...to víš, někdy se slaví dvojitě ;-)
08.03.2016 19:53:49 | Malá mořská víla
Konečně jsem se dnes pořádně zasmál - díky Gabrielo :-D
08.03.2016 18:57:31 | Amonasr