Plevel.

Plevel.

Anotace: Něco, co jsem tvořila v ranních hodinách.

PLEVEL

Ty chvíle, kdy vás přítel zradí.
Cítíte, jak se vám snaží srdce vyskočit z těla a narvat se dynamitem, poté se zapílit a bouchnout.
Ty neuvěřitelné tlaky v hlavě, tolik chvil přemíšlení a hledání chyb.
A přesto vše nedokážete najít chybu v příteli,ale nalézáte ji v sobě.
Jste špatným a zlým člověkem a ubližujete přátelům už jenom tím, že jste.
Už pár zklamání jste prodělali, máte toho dost, už se chcete vschopit, chcete být šťastni.
Bojíte se zklamání a tak si všude kolem vytváříte nepřátele a hubíte své přátele jako plevel, však jediným plevelem jste vy.
Bráníte krásným květinám růst, berete jim živiny a vysilujete je.
Pomalu ztrácí sílu a vy je zahubíte.
Na místo nich rostete vy ve své velikosti s ostatním plevelem, jenž považujete za květiny (přátele).
Až tehdy, když se promněníte v květinu a poznáte záhubu plevelem,
až tehdy poznáte, že jste zahubili krásné květiny, abyste vy mněli prostor pro svůj růst a dostatek hnojiva pro sebe a ostatní plevel.
Až teď, když hnijete, jste poznali co je to být květinou.
Svým růstem a pýchou jste přišel o krásu květin.
Však květiny ti odpouští.
tělo tvé hnije a duše u květin se nachází.
Škoda, že sposta plevelů si toto neuvědomuje a zhnije jako plevel.
Pár plevelů si to sice uvědomilo, ale zahubili už příliš mnoho květin, aby se i oni sami stali květinou.
Snad někdy přijde zahradník a květiny zbavý plevele.
Snad.
Pak každý plevel pozná jaké je to válet se květinámu stonků a poskytovat jim živiny.
V každé zahrádce, o níž se pečuje, není žádný plevel.
Však má zahrádka zahradníka postrádá.
Plevel ho udusil,popálil,nakazil a protože plevele bylo moc, zahradník zemřel.
Dokud nový zahradník nepřijde, plevel bude růst a květiny hnít.
Autor Rozdrcená duše., 14.09.2013
Přečteno 463x
Tipy 1
Poslední tipující: Robin Marnolli
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
líbí

asi nejlepší věc, co jsem od tebe četl...zařadil bych to asi do úvah. pravda... je to na úvahu trošku více poetické, ale i tak to bude v pohodě:-)

Ps.: nějaké drobnosti v gamatice si oprav, našel jsem 2 věci na opravu.
jinak tenhle útvar ti vypadá jse lépe, než básně
(to ale nechci říct, že básně ti nejdou, tím se ale prokoušeš, pokud budeš básně více číst:-)
RM.

15.09.2013 01:19:21 | Robin Marnolli

líbí

Díky.

15.09.2013 09:17:32 | Rozdrcená duše.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.2 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí ⋅ Osobní údaje ⋅ Provozovatel