Anotace: Text: Daniel Machyl, hudba: Karadžić, Lead Your Serbs / Serbia Strong
Autorem slov písně je Daniel Machyl, já pouze sdílím.
Hudba: Karadžić, Lead Your Serbs / Serbia Strong
Básnické střevo tam asi je (nicméně nejsem odborník). Připomíná mi to však svazáckou úderku z padesátých let.
13.12.2022 15:35:17 | Redneck
Zajímavá lidová tvořivost! :-) Ale myslím, že je od vás asi nechtěně, ale až brutálně ironické vyzývat dost špatnou češtinou (upravený text,překlad Googlem?)a ještě "anglickým"! zvoláním zbohatlického exSlováka, bývalého "komunistického kariéristu, kádrově dobře prověřeného STB-jak jinak, aby vedl český národ ke světlým zítřkům...To není moc vlastenecké! :-))) Prezident je aspoň Čech, i když jen další "hradně šaškovský" postkomunistický pohlavár, co má v sobě míň smyslu pro diplomacii než pověstný medvěd z hor...
ps: mimochodem v Rusku vládne stejný oligarchicky globální "imperialismus" jako v USA, začínají se ty země sobě hodně podobat...Ale Čína už stejně všechny (včetně byrokraticky zaostalé Eu, co nemá ani vlastní armádu, používá "najaté" Nato), dávno předehnala se svým mimořádně efektivním, brutálním státně "totalitním" supermoderním kapitalismem. :-))
23.04.2021 13:07:36 | Lighter