Anotace: Mám něco na srdci vyplivnu to na první zátah tak mi promiň pravopis a měj se hezky
ŽIJ! Zatím chceš jen marně umírat. Osud je někdy debil, ale to neznamená, že jsme z něho moudří. Však ani vítr nevane vždy jen z jedné strany.
17.12.2022 14:32:11 | šerý
zrada... kudla v zádech... panebože, mám za život úplně rozpíchaný záda...a co je horší, určitě i má ruka - i když jsem o tom nevěděla, nebo nechtěla...
jsme zranění, a tak zraňujeme, pořád dokola, i sami sebe, místo abychom se léčili a uzdravili... cynismus není lék...
položím ti jednu otázku: kolikrát za život jsi doopravdy, DOOPRAVDY, miloval sám sebe?
víš - je to možné, musíš se "jen" rozhodnout...
16.12.2022 23:13:05 | Sonador
Vesměs nikdy spíš vždy žil pro někoho a pokud za to dostal drobek nazpět tak byl štasný
16.12.2022 23:20:57 | Táta
možná je na čase to změnit... ono se to asi nevyléčí přes noc, je to cesta - čověk si musí odpustit a přijmout i to špatný a co se mu na sobě nelíbí... a mockrát upadne a vrátí se do starejch kolejí, ale když to myslí vážně, jednoho dne... jednoho dne zjistí, že je šťastný, jen tak, a plný lásky - jentak! a pak ji prostě jentak, začne rozdávat... a ona se mu odevšad začne vracet... a když pak přijdou těžký chvíle, přečká je najednou nějak snáz...
moc bych Ti to přála, nevzdávej se;)
16.12.2022 23:27:50 | Sonador
vzpomněla jsem si na něco, co mi kdysi dávno moc pomohlo, když jsem to pochopila - nejdůležitější člověk ve tvým životě, jsi ty sám... bez sebe nezmůžeš nic...
16.12.2022 23:29:57 | Sonador