musí to tak být

musí to tak být

Anotace: Nevím, kam zařadit. Takže asi výkřik... Nenašel jsem výkřik?

Nedávno jsem četl nějaké citáty a de Saint Exupéry měl teda hlášky.
"Člověk je sám mezi lidmi".
Nebo "co je důležité, je očím neviditelné"

Já vím, že když si někdo čte( to už se dneska moc nenosí )
tak si najde vždycky něco, co si může vztáhnout na sebe. Asi to měl být fejeton, ale bude to asi jen elaborát na téma, coby kdyby.

Prostě jsem se ve svým věku "zainteresoval" citově.
A ne, není to chlap, když já jsem. Není to ani autobus, jablko, porno, mrtvola, inspiro, trans. Je to ten jediný správný opak.

Žena.

Ale jaká...
Jak popsat někoho, koho jsem si vtisknul.
To není příměr, že jsem se upnul, to je prostě někdo, koho cítím, i když není se mnou a nikdy nebude. Kdo se navždycky obtiskl. Beru si z toho jen to dobrý. Třeba neposer se z toho, nebo tak.

Jen, její důvěra ve mě je tak... twl tolik pozitivna jsem snad nedostal za celý život.
Báječná osoba, která se prolnula s mým životem, tak pozitivní, střelená, krásná(mmchdm), objektivní, upřímná. Prdlá, to je asi ten správnej příměr. Jenomže to je to, co zase upoutalo mě. A zase ta nespoutanost, jenže já to prostě neumím vysvětlit a to by ani nezvládl nikdo, kdo tohle poznal.
A kdo ne, je v prdeli víc, než jsem teď já, páč ... cítím.

Nedávno jsem četl " Zřím Tě "...(já vím, Avatar)
To je strašný sousloví. Tohle jsem neznal, jako použití pro... vysvětlení "zainteresovanosti".
O fyzičnosti to není, protože po hříchu musím říct, že jsme to zastavili.
Mno jo, já to seknul, blb.
No ale nelituju toho a nikdy ani nebudu, protože bych ublížil člověku, na kterým mi záleži. Nejvíc nejdůležitějšímu člověku. Tohle je hrozný psát a ještě víc hroznější je to cítit.

Prý jsem vyčníval v davu.
A zas twl, Je asi strašný vyčnívtat. Protože nechceš prostě vyčnívat. Už jsi srostl s tím, že samota Ti vyhovuje. A pak Tě jedna drobná, katastroficky úžasná osobnost, osůbka vykopne z Tvé zóny. Máš v hlavě zmatek, řekneš si, no jó to přejde. Jenže pak si uvědomíš, že to vole nepřejde.
A to mám jako ještě zpracovat, když mi v hlavě šrotuje jen jak udělat neudělatelný? (nemyslim jí) paka...
To prostě nejde. A nebo jde, katastrofálně taky jo, ale stejně nejde.
Nejede to přes rodinu, kterou má. Do toho nejdu.

Chápej mě správně, láska umí být i svině,
prostě jsme se potkali a možná mihnem
ale teď a tady si vskutku neumíme

říct ne.

Její energie by nabila snad i Teslu. A i protože jsem ve fázi neTesla, i tak mě to strašně nabíjí.
Paraox ničeho.
Jo a ta citová "zainteresovanost"... Vím, že je oboustraná.

Nejsem slepej, ani jelito. Ty kopyto, platí to :-D

O to je to horší...páč to má jednu vadu

us...

Autor Marcone, 18.09.2024
Přečteno 93x
Tipy 8
Poslední tipující: Ondra, Marten, cappuccinogirl, šuměnka, mkinka
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
líbí

...musí to tak být?...ale jak to přežít, nikdo neporadí...

18.09.2024 16:30:16 | Marten

líbí

Tohle je upřímný, je to zatra znát...
Nekecám ti do ničeho, jen připomínám...nevidíme za roh... čímž ti kluku vlastně říkám, že víš kulový, naprosto v dobrým, znáš mě... a to je celý:-)*

18.09.2024 10:06:55 | cappuccinogirl

líbí

..řekla bych:

přestaň řešit okolnosti
přestaň řešit rodinu a blbosti
prostě - přestaň ŘEŠIT - zcela!!

a přijímej souvztažnosti
přijímej cit, co může pohostit
a nerozporuj, to co přišlo - to je moudrost celá

ber to jako požehnání
jakákoli taková Žena - je totiž splněné přání!!

p.s.

jelito není jelito - ale je-li to kopyto - platí to :DD

18.09.2024 08:47:30 | šuměnka

líbí

https://www.youtube.com/watch?v=Shwe7ME-oGk

mně v podobném nastavení tužeb duše pomáhá

18.09.2024 10:15:19 | šuměnka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí