Smrt je za rohem, akorát nevím za jakým

Smrt je za rohem, akorát nevím za jakým

Lidé se odjakživa bojí smrti.Co a jak bude potom, nebo jestli vůbec něco bude, zkrátka mají strach.Já se smrti až tak nebojím, nebo alespoň si to myslím.
Co, ale až opravdu přijde, nepo...... strachy?Možná, že až mě veme kolem ramen, a řekne, Už je čas, tak se pos... jako nikdy.
Vědma mi řekla, Dlouhověkost, no, těpic!,do stovky? a třeba od osmdesáti o berlích?
Prý jsem výborné mééédium, že jáá vůl tam vůůůbec lez.
Když je člověk mlád tak o smrti moc neuvažuje a život je tak krásně prespektivní, jakoby se zastavil čas, ženský chlast.
A co teď, šedesátka za humny, co bude raději už nechci vědět, a prespektiva je v prd... .
Možná, že když začnu polikat tyhle Gingo Biliba, hořčík, vápník a co já vím ještě, tak to do tý stovky bez berlí Dááám.
A víte co?, jdu si dát raděj panáka.
Taky v prd... , deset let již abstinuji, a hodlám s tím pokračovat.Tak teda nic,
jóó vlastně né, až příjde manželka tak na ni skočím.
Skočím??, po třiceti letech manželství??,
no nevím nevím.
Autor Jeněcovevzduchukrásného, 06.02.2018
Přečteno 451x
Tipy 10
Poslední tipující: Jort, Lighter, Amonasr, Iva Husárková, Frr, ewon
ikonkaKomentáře (16)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
líbí

...bylo, je a bude...vše ostatní jsou jen bubáci v našich myšlenkách...

08.02.2018 13:05:25 | Jort

líbí

:-) Je to tak.

08.02.2018 14:48:44 | Jeněcovevzduchukrásného

líbí

Tak tomuhle říkám upřimná úvaha o životě, bez oblbujících eufemismů. :-))

07.02.2018 12:59:43 | Lighter

líbí

:-)Díky.

07.02.2018 13:53:42 | Jeněcovevzduchukrásného

líbí

já uvažovala v mládí o smrti hodně ženský a chlast mě vůbec nebraly a co bys řek padesátka za humny o smrti uvažuju hodně ženský a chlast mě neberou jo to sem Vám řekla že sem přestala chlastat? óm . . . u nás skáčou už několik měsíců blechy který sme chytli čertvíkde a věř mi že Tvoje skoky jsou určitě zábavnější :-))

07.02.2018 07:56:49 | Iva Husárková

líbí

Děkuji:-).Snažím se příchod stáří zlehčovat a jsem rád, že Vás to pobavilo.Věk je otázka naší mysli, no, ale nějak mi to stále nejde, tak to alespoň zlehčuji, nebo se o to alespoň pokouším.Díky:-)

07.02.2018 11:45:07 | Jeněcovevzduchukrásného

líbí

omlouvám se jestli jsem vyvolala dojem že zlehčuju Tvoji situaci to vůbec ne ale jak píšeš pláčem se nic nespraví myslím jsi moc statečný že bereš život s nadhledem PS tady si tykáme ale jestli je Vám to nepříjemné znovu se omlouvám :-))

07.02.2018 12:47:57 | Iva Husárková

líbí

Není zač se omlouvat:-).Jsem pouze realista, nic víc.Jo, a tykání je zde fajn:-)

07.02.2018 13:52:22 | Jeněcovevzduchukrásného

líbí

děkuji, jde o to, že když vynechávám čárky mezi větami, často mnou napsané dostane jiný význam a dále díky zlozvyku plácat páté přes deváté je z toho guláš, jak jsem napsala "Vám" to bylo adresováno všem, nešlo o vykání, už si vůbec neuvědomuju, že vyvolávám zmatek, promiň, moje antipatie k čárkám vznikla takto: několikrát v životě jsem byla na punkci, přičemž onen nelibý zážitek způsobil, že teď všechno, co se tváří podobně (inter-punkce) preventivně sabotuju, děkuji za Tvoji laskavost a přeju krásný den :-))

08.02.2018 08:19:37 | Iva Husárková

líbí

:-)Taky přrju pěkný den.:-)

08.02.2018 14:49:56 | Jeněcovevzduchukrásného

líbí

:-))

10.02.2018 04:57:00 | Iva Husárková

líbí

Nevím, kdy je to dílo hezčí: když je psaný upřímně, nebo když je to autorova stylizace. :-)
Chlast je mor... zvlášť pro Čechy.

https://www.youtube.com/watch?v=LwDepdc_qnw

(pro zasmání)

06.02.2018 23:29:56 | ewon

líbí

:-) No, je to psaný upřímně, od srdce.Ostatně mládí jsem si užil požehnaně, teď je hold čas na stáří.Dvakrát mě to ale netěší.Díky za komentík:-)

07.02.2018 11:48:58 | Jeněcovevzduchukrásného

líbí

nadherne

06.02.2018 21:16:03 | ROSA ŽIVOTA ZRAKEM VNITŘNÍM OSVÍCENA

líbí

:-)Víra mě na cestě stářím velmi pomáhá.To stáří mě pak dává takový životní smysl.Kdyby nebylo stáří, tak by ti mladí přišli o dědečky a hodné babičky, a to byla ztráta.

07.02.2018 11:52:53 | Jeněcovevzduchukrásného

líbí

jsi stale cila duse

mladik pro vecnost

uchovan v te libe mladosti,
ac telesna schranka nynejsi starne,
ta promenena bude zjevem bytosti mlade:-)

07.02.2018 13:59:31 | ROSA ŽIVOTA ZRAKEM VNITŘNÍM OSVÍCENA

© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí