Anotace: Není
To se mi líbí. Kočka, když mi přinese myš, tak říkám, proč to udělala, vždyť je ta myš docela hezká. Ale pořídila jsem si kočky, tak mají v sobě lov, je to jejich přirozenost.
01.06.2022 15:04:11 | mkinka
Děkuji mkinko, tady hold platí právo silnějšího.Kdo má lepší zbraně(kočka ostré drápky a mrštnost), ten vyhrává.
07.06.2022 18:35:50 | Jeněcovevzduchukrásného
:-D))
14.04.2022 10:31:08 | Amonasr
:-), jo a příště napíši něco o broučkách, prostě o hmyzu.U boudy máme dva okapy svedené do kýblů, no, hádej co začátkem jara začnu dělat?, myslím, že na to kápneš:-)
14.04.2022 19:11:37 | Jeněcovevzduchukrásného
U mně si životem, ani moucha není jista. Hm, jsem hříšný křesťan, ani trochu budhista*
13.04.2022 21:58:51 | šerý
Z hmyzu likviduji pouze komáry a i tak to nedělám z láskou.Ale i tak mu dám šanci, otevřu dveře a mám radost, když vyletí ven.Pokud však svoji šanci promarní, pak ho musím zničit, jinak by mě otravoval i celou noc.Každý živočich, i ta jepice, i ten komár chce žít, mám to takhle už nějakou delší dobu prostě nastavené.:-)
14.04.2022 18:58:25 | Jeněcovevzduchukrásného
No jasný! Samozřejmě že ani já, nejsem žádný krvežíznivec... na rozdíl toho komára. Největší mojí "vraždou" byl králík. U toho jsem prožíval trauma. Člověk-chovatel, by se měl zasoužit o důstojný život zvířete, které jednou cíleně pozře. Nedá se nic dělat. Máme geny vegetarina i masožrouta. Tak nějak se to v genech i žaludku rýmuje s našim natura naturata. Nikdo jen kořínky a klíčky. Někdo maso - obden. Asi by to mělo být rozumě vyvažené!!
Venkovní hmyz opatrně přešlapuji. Natož zabít jej, když jej ani pořádně neznám a může býti užitečným tvorečkem? Měl jsem na zahradě krtka. Rozrýval mě celé oseté záhony a všude zmařená má práce a krtince. Jednou se konečně chytil do nastražené pletivové pastičky a ja jej vítězoslavně přinesl ukázat domu. Můj malý synek se rozbrečel, protože ho znal z pohádek O krtkovi v kalhotkách. Bylo mi jich - obou líto, a tak se synkem, jsme krtka za barákem vypustili na louku. Deset dnů jsem měl od něho pokoj... a potom, se s radostí k "své rodné hroudě" navrátil! S neutuchajícím nadšením vyryl záhon karotky, cibule a nakvetlých rajčat. Má empatie zvítězila a čumáčkovej agresor živočišně likvidoval. Pro zeleninu jsme jezdili do města!
Ale co mě ohrožuje hygienu, nebo soustavně trápí a otravuje život, tak s tím moc tedy nekamarádím. Jak píši výše o jídle. Vše by mělo mít své hranice a limity.
Tak přesto, ať žije příroda!
14.04.2022 20:00:14 | šerý
:-))Jsi můj člověk, když jdu s kamarádem občas na ryby tak již tak třicet let i více nechytám na živou návnadu a to ani na žížaly.Stačí, když se vžiji do tohoto tvorečka nabodnutého na háček a jak se na něm kroutí, tak to opravdu nenene.
S tím Tvým krtkem to naprosto chápu, nejednal bych jistě jinak.Krtek u nás na domečku má smůlu, skoro všude máme zámkovou dlažbu, jezdíme si tam totiž odpočinout:-)Díky za Tvé hezké a humorné psaní:-)
15.04.2022 18:51:51 | Jeněcovevzduchukrásného
Ty seš ale chuligán:)
13.04.2022 21:19:48 | paradoxy
:-)Jsem ochránce všeho živého, a tak to mám nastavené.Mouchu se snažím vyhnat dveřmi a nebo oknem, ať si letí, vždyť i oni mají strach o svůj živůtek.Ostatně mouchy jsou v hmyzí říši také nepostradatelný.:-)
14.04.2022 19:05:29 | Jeněcovevzduchukrásného