Zdravím

Zdravím

 

 

Rozhodl jsem se, že se na nějaký čas odmlčím (na jak dlouho, to nevím).


Nechci dělat divadlo, jak velkolepě odcházím, to rozhodně ne, jen kdo by měl zájem o nějaké texty, napište vzkaz sem, nebo do mailu, tvořit budu asi dál, akorát ne tady, navíc chystám nějaké projekty (a možná i knihu)...taky piluju prózu, takže by mohlo vzniknout i něco většího ;-)


Děkuji všem za super komentáře a tipy, nesmírně si jich vážím...je tu spousta super lidí a snad to tak i vydrží.
Přeji všem hodně zdaru.


EnyB

 

 

Autor GiovaniDaVinci, 09.05.2024
Přečteno 318x
Tipy 3
Poslední tipující: mkinka
ikonkaKomentáře (46)
ikonkaKomentujících (11)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
líbí

Děkuji všem, jste zlatý, že jste napsali a děkuji, že mi přejete, až něco vytvořím (většího, dám vám vědět)
Jen mě trochu mrzí, že má tolik komentářů s prominutím taková "píčovina" a ne nějaká dobrá báseň, či próza (ta se tu nečte skoro vůbec)

09.05.2024 17:26:23 | GiovaniDaVinci

líbí

...tak ať se daří a je inspirace..;-) včas se odmlčet je někdy zlato...

09.05.2024 14:19:45 | Marten

líbí

ať se Ti daří, líbí se mi, jak píšeš, i když jsem toho nečetla moc...

09.05.2024 12:14:06 | Chane

líbí

Hodně zdaru a promiň ty kecy dole, co se tě netýkají:-)

09.05.2024 10:33:48 | Žluťák

líbí

tak HONZO HODNĚ ŠTĚSTÍ...a buď jako býval a navěky je Tvůj slavný jmenovec**

09.05.2024 10:05:46 | Frr

líbí

Vrať se brzo, Honzíku.

09.05.2024 09:52:37 | mkinka

líbí

chystáš se psát knihu? tak ať se daří!*

09.05.2024 08:27:35 | Sonador

líbí

ano: vykašlat se na virtuální plácání, skutečný zájem o texty tu není a případný vzkaz do mailu bude jistě také vylhaný. Je tu akorát banda životních ztroskotanců, kteří se mlčky domluvili hrát hru na umění. Nalhat sobě takový smysl. .. a podívej na sebe jak o tom mluvíš: děkuju za SUPER komentáře, NESMÍRNĚ si jich vážím, je tu spousta SUPER lidí.. Hahaha, to je panečku křeč a povinná přetvářka že? To z autora dělá server. S tím nejde nic dělat, ale je v takovém nastavení je možné psát literaturu? Absolutně ne. Kdo chce opravdu pracovat (psát knihu) odejdi do ústranní a pracuj. Hodně zdaru!

09.05.2024 07:21:27 | Ezop

líbí

Ježkovy zraky, Ezope, tak co tady děláte, když je to takový humáč podle vás.
Mimochodem: ÚSTRANÍ se píše s jedním N, kdybyste náhodou nevěděl...:))

09.05.2024 11:03:19 | Anfádis

líbí

Mimochodem klasický komunikační faul hodný diskuze na Seznamu. Nemáš-li co říct k tématu, vytkni oponentovi gramatiku.

Ad více profilů - zde na Literu je v pravidlech, že "Jeden uživatel může mít více zaregistrovaných účtů." Takže ano - je to lege artis. Otázka, jestli to je či není "contra bonos mores". Jenže dobré mravy má každý holt nastavené trochu jinak.

09.05.2024 11:24:42 | twisted.wicker

líbí

:D
...fakt upřímně...

09.05.2024 11:39:02 | Anfádis

líbí

Pokuste se Anfádis mluvit víc k věci.

09.05.2024 12:02:38 | twisted.wicker

líbí

Již nemám potřebu

09.05.2024 12:40:41 | Anfádis

líbí

Věřím, že to, jak se člověk tady projevuje, odráží i to, jak se chová jinde. Většina lidí tu píše z nějakých důvodů, dává si s tím práci, a tím, že to tady označím za virtuální plácání, splachuju jejich důvody, snahu, úsilí... do záchodu. Jsou tady většinou dospělí lidi, u nichž se už dá předpokládat aspoň nějaká míra zkušeností, nadhledu, sebepřijetí, kritického myšlení. Je pravda, že tu funguje virtuální poplácávání, zároveň si ale nemyslím, že by nešlo o texty samotné. Já sama si nevěřím (a myslím, že nemám tolik zkušeností) natolik, abych hodnotila ostatní. Proto tipuju většinou to, co mě v tu chvíli, kdy to čtu, zaujme, ostatní nechávám být. Je pravda, že mi stačí málo, u mě je to asi profesionální deformace. Celý život pracuju ve školství, s různě starými dětmi, a jsem zvyklá nehodnotit umění, protože je příliš subjektivní. Vždycky jsem se snažila neříkat dětem na jejich tvorbu "je to dobrý, je to špatný", ale vždy jen svůj vlastní názor, samozřejmě mnohdy jen to pozitivní, aby vůbec ještě vzaly tužku do ruky.

09.05.2024 10:23:40 | Chane

líbí

Já ti nevím Karle… podezírat lidi s koníčkem na amatérském serveru, že si hrají na umění, je trochu zoufalé, obzvlášť od někoho, kdo sebe za umělce a znalce považuje, vysvětli mi prosimtě, co mezi těmi životními ztroskotanci tedy děláš?;) a ještě mě pobavila tvá podivná představa o tom, že lidi se obelhávají, přetvařují a navzájem z kamarádství plácají po zádech, jen na internetu:D ...už jsem to psala jednou, dříve narození mají prostě problém tenhle svět chápat, na tom není nic divného – sama mu občas nerozumím, co ale divné je, je snaha kázat jakési své domnělé pravdy a vychovávat ostatní, když jsem sám úplně mimo...

09.05.2024 08:26:49 | Sonador

líbí

A co lidi, kteří poplácávají po zádech sami sebe? Ti co si vytvářejí kromě svého profilu další (a třeba ne jeden)?
Občas na nich zveřejní nějakou sr.čku, jenom aby se neřeklo a pak tipují a chválí sami sebe u svých primárních dílek... není tohle známka obelhávání sebe a ostatních, faleš a přetvářka nejhrubšího zrna? A pak ještě mají tu drzost kritizovat a moralizovat u děl ostatních - normálních - lidí...

09.05.2024 09:32:08 | Žluťák

líbí

Podle mě je horší, když někdo neví, že JEHO vlastní "primární" díla jsou... použiju tvé slovo...srač.y

09.05.2024 11:08:31 | Anfádis

líbí

Hmm, to má teda ON blbý.
Líp je na tom ONA, která si to uvědomuje a proto může svá dílka obohatit vlastními tipy a pochvalou ze svých mnoha dalších profilů. Chytrá holka.

09.05.2024 11:22:01 | Žluťák

líbí

A jestli sis všimnul, mnohým jsem tipovala oběma profily...včetně tebe...když už teda jsme jak na trhu

09.05.2024 14:19:33 | Anfádis

líbí

To jsem si samozřejmě všimnul, taky proto jsem se tě ptal, jestli nepatří oba ty profily tobě a ty jsi mi řekla, že ne. Když jsem zjistil, že to není pravda, tak jsem tě zablokoval, záleží mi na tom, aby se moje texty líbili, ne na tom, aby podle nezasloužených tipů vypadly jako že se líbí.
Už to ukončeme tuhle debatu. Nic nového nám to nepřinese.

09.05.2024 14:25:01 | Žluťák

líbí

Že by i pochvaly? Hm... hm... :))

09.05.2024 11:49:13 | Anfádis

líbí

Měla by sis uvědomit, Vlaďko, že já jsem tyhle debaty nechtěl. Jenom jsem vás zablokoval a nebýt Marianovi nadutosti a tvé bezmyšlenkovité podpory těch jeho zcestných urážek, nic bych neřešil. Připadá mi to ubohé a nedůstojné.
Dál už se v tom nimrat nehodlám, byť je na tom všem spousta dalších věcí, které mě zarážejí a díky kterým jsem si vás přestal vážit.
Měj se.

09.05.2024 12:01:18 | Žluťák

líbí

nechceš zase začít chlastat? Aspoň s tebou byla prdel...tahle ufňukaná verze Mirka Dušína je dost strašná.

09.05.2024 12:36:28 | zase já

líbí

Chápu, že si to můžeš myslet, jelikož mě vůbec neznáš, ale pravda je taková, že jsem stejně zábavnej ať už piju nebo ne, vždy záleží na společnosti a náladě.
Na druhou stranu... když jsem opilej, tak morálku řeším daleko víc než za střízliva.

09.05.2024 12:59:44 | Žluťák

líbí

ok, tak se na to už vykašli a zase se vyfoukni...trochu víc smyslu pro humor by to chtělo, kámo ;) život je už tak na nic , proč si to komplikovat ještě tady?

09.05.2024 13:22:02 | zase já

líbí

Deal!

09.05.2024 14:09:57 | Žluťák

líbí

To jsou dneska lidi :D
A to je nějak zakázané tady na Literu mít více profilů?

09.05.2024 10:56:34 | Anfádis

líbí

prosimtě Pavle, to vypadá, jakoby sis myslel, že něco takového dělám já??? ...a ano, dějí se takové věci a nemyslím, že jsou v pořádku, ale tak to prostě je, lidi jsou různí, různě zralí a různě poctiví a čestní... nevím, co víc ti k tomu napsat... víš, že já takové věci vidím, a dřív než ostatní - když někdo vkládá cizí texty, nebo používá umělou inteligenci - ale to je asi daň za možnost sdílet, jediné co s tím jde dělat je to, že to člověk sám nedělá a druhé v tom nepodporuje...

09.05.2024 09:37:46 | Sonador

líbí

Ne, rozhodně si nemyslím, že bys to dělala ty!
O tom, jestli to podporuješ nebo ne, už by se dalo polemizovat:-)

09.05.2024 09:41:50 | Žluťák

líbí

nepodporuju... nejsem si pokaždé stopro jistá, ale taky, pokud to nepřekračuje jisté hranice - neubližuje někomu jinému, tak si toho prostě nevšímám... víš proč? život mě naučil být víc nad věcí... většina lidí si musí na spoustu věcí přijít sama... a to i za cenu toho, že to třeba bolí;)

09.05.2024 09:46:45 | Sonador

líbí

Jo, je to čistě o charakteru dotyčných lidí. A když ho mají (ve svém věku) takhle pokroucený, už na to asi nikdy nepřijdou.

09.05.2024 09:53:19 | Žluťák

líbí

tak to je... je nesmysl se tím užírat a trápit, tím jací jsou, nebo nejsou ostatní... člověk se má ozvat, když je to třeba - když se děje nějaké bezpráví, a jinak se zabývat sám sebou... a neplýtvat energíí...

já si tedy ještě myslím, že se člověk na prvním místě má zabývat Bohem, ale tobě něco takového psát nebudu:)

09.05.2024 09:55:49 | Sonador

líbí

Oblbování ostatních není bezpráví? Lhaní lidem okolo sebe a ničit důvěryhodnost tohohle portálu není sviňárna? Je tu několik nových lidí, kteří píší například haiku styl, který já mám rád.
Jak mám vědět, že to nejsou jenom další z řady profilů dvou místních sběratelů, tím spíš, že jejich díla stojí za prd a od počátku se navzájem tipují především s nimi?
Proto je netipuju ani když se objeví něco, za co bych ten tip třeba dal.
Ztratil jsem důvěru.
Je to v pořádku, na mávnutí rukou? Nemyslím si.

09.05.2024 10:07:16 | Žluťák

líbí

rozumím ti a máš pravdu - není to v pořádku! ale nevím, co s tím... problém je už to, že si člověk třeba něco myslí, ale může se splést... já mám takovou životní zásadu - než někomu ukřivdit, být radši napálen a za hlupáka... takže přistupuji k dílům jako k dílům, bez ohledu na to, co si myslím o autorech... ale i já už cítím docela velkou otrávenost, jenže to beru jako svůj problém... navíc ony to bývají takové vlny... a věci se neustále mění...

a hlavně - každému se nakonec vrátí přesně to, co do světa "posílá", to není otázka víry, ale zkušenosti, prostě to tak je... a ze všeho se člověk může poučit a pochopit něco o sobě... proč se mě něco dotýká, proč mě něco rozčiluje atp.

09.05.2024 10:12:53 | Sonador

líbí

Občas se musíš přestat schovávat a říct lhářům a podvodníkům co si o nich myslíš, jinak budeš za blba celý život a oni se ti budou celý život řehtat...
Obecné pravidlo.

09.05.2024 10:16:20 | Žluťák

líbí

tohle by bylo na delší debatu, ale není to tak Pavle... to ego nechce být za hlupáka a roztáčí nekončící kolotoč, přitom nejrychlejší a nejúčinější je to, že tu hru nehraješ... když nejsou hráči, je po hře;)

09.05.2024 10:19:22 | Sonador

líbí

Já jsem to zkusil. Ani jsem tu hru nezačal a přesto jsem ustoupil, smazal jsem své dva kritické texty, abych to dál nehrotil, když to evidentně nemělo smysl... a co se stalo? Dotyčné individuum sem okamžitě hodilo další za svých trapných, dětinských, urážlivých rádoby vtipných s.ček na moji adresu.
Takhle dopadne ten, kdo se rozhodne být moudřejší a ustoupit. Vždycky!

09.05.2024 10:28:35 | Žluťák

líbí

...moudřejší ustoupí... dá se ustupovat, pokuď z toho člověk nechytne frustraci anebo hexnšus. Pak to začne být na zdraví ohrožující.

09.05.2024 10:52:47 | twisted.wicker

líbí

Je to prostě znepokojující:-)

09.05.2024 11:23:26 | Žluťák

líbí

ano, a já se ozvala, že se mi to nelíbí... dělám to tak vždy... ale co se mě týče - je mi jedno, jestli si o mně někdo myslí, že jsem hloupá, naivní, nebo se mi směje... občas to ego zabolí, ale nevšímám si toho - to je přesně ta udička, na kterou není dobré se chytat...

09.05.2024 10:30:46 | Sonador

líbí

Já jsem nikdy nebyl žádnej svatoušek, ale vždycky jsem byl čestnej. Tohle chování nikdy nepochopím.

09.05.2024 10:32:33 | Žluťák

líbí

ano... no prostě, každý máme nějaká zranění, která kompenzujeme a před kterými utíkáme, někdy to bohužel vypadá i takto (nebo mnohem hůř) - proto je důležité, i když ne vždy snadné, nebrat si takové věci osobně... a nekrmit to...
končím, moc chytračím:) přeju ti pěkný den a hlavně klid v srdci*

09.05.2024 10:36:09 | Sonador

líbí

Nápodobně:-)

09.05.2024 10:37:43 | Žluťák

líbí

marnost

09.05.2024 08:30:56 | zase já

líbí

to je na mě, nebo na Karla?:D ale ano, marnost nad marnost!

09.05.2024 08:32:47 | Sonador

líbí

to je reakce na tvou reakci...je to marné, stejná omezená zabedněnost jako Lumír...JÁ První v první řadě, ostatní jsou jen jako oběť

09.05.2024 08:49:28 | zase já

© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.2 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí ⋅ Osobní údaje ⋅ Provozovatel