Církev. Parazit. Zloděj. Přivlastnila si boha. Ukradla jej. Tyje z jeho jména.
Římskokatolická církev. Mafie. Spolek pedofilů.
Vatikánský stát. Doupě neřesti, pračka špinavých peněz.
Jaká tajemství ukrývají církevní knihovny s omezeným přístupem ?
Proč kněží vymítají démony nebiblickým způsobem ?
Musí být opatrní. Nechtějí rozhněvat svého šéfa. Boha ? Ne, Satana.
Slouží římskokatolická církev Satanovi ?
Čeká na příchod Antikrista s radostí ?
Někdy je pravdu lepší nevědět.
Sbohem. S bohem ?
Církev je bezvýznamná. Jako každá organizace, která dávno popřela, proč byla založena. Zmocichtivěla, zbyrokratizovala, ztučněla, zbohatla, zblbla atd...Jedno kterému Pánu slouží, co hlásá a skrývá, je stejná jako každá politická instituce. Neslouží lidem, ale vyvoleným lidem. A takových jsou po světě desítky, stovky, tisíce na výběr, co ukojují lidskou mocichtivost a kariernost všehoschopných...Poslední sbohem lidskosti.
21.09.2023 11:20:19 | Lighter
A nenapadlo tě, že církev boha stvořila a teď prostě po zásluze profituje z jeho mýtu na úkor...?
A že dodateçně stvořila i mýtus jménem satan, když už búh přestal vyvolávat potřebnou bázeň a tudíž mu asi těžko můžou sloužit?:)
Ale text je to vtipnej, za tip fakt stojí:)
21.09.2023 00:48:40 | Žluťák
žádná církev žádné Bohy stvořit neumí, z principu věci to není možné...umí jen udržovat jeho obraz v mysli lidí pomocí strachu
21.09.2023 09:19:16 | stormeater
Ok. Každopádně je někdo stvořil, všechny do jednoho a když už je to tak pěkně vymyšlený a téměř samofunkční, bylo by naivní se domnívat, že by se toho církve nebo i ty malý sekty bez donucení vzdaly. To jsem tim chtěl říct.
21.09.2023 09:41:29 | Žluťák