Raskar Shadowhunter

Raskar Shadowhunter

Anotace: Jedná se o pozadí postavy, vytvořené pro Dungeons and Dragons.

V hustých džunglích tajemné země Maztica se dají najít mnohá nebezpečná stvoření. Krom zvířat a divokých půlčiků také tabaxi, rasa humanoidních kočkovitých šelem. Zoolog by v této rase mohl vypozorovat podobnost s levhartem nebo jaguárem, antropolog zase rozlišnost výslovnosti slova tabaxi. Příslušníci rasy podobné spíš levhartovi si říkali tabaeksí, zatím co ti podobní jaguárovi tabahší. 

 

Nehledě na to, jakému zvířeti byli více podobní, tato rasa žila v samostatných klanech, které mezi sebou navzájem nekomunikovali. Klan vedla rada starších spolu se šamanem a o potravu se starala skupinka lovců. A právě jednomu páru lovců se narodil Raskar.

 

Tabaxi, stejně jako jejich zvířecí příbuzní, rodí 2-4 mláďata, ale Raskar přišel na svět sám. Bylo to za temné noci, kdy na nebi řádily blesky, déšť vyléval řeky z koryt a vítr lámal stromy. Raskarova matka při porodu zažívala ukrutné bolesti, ani starý šaman jí nebyl schopen pomoci. Porod nepřežila.

 

A co víc, Raskar ani nevypadal jako ostatní tabaxi. Nebyl žlutohnědý s černými skvrnami, ale celý černý. Když mu šaman zavázal pupeční šňůru a prohlížel si ho, jestli je zdravý, upadl do transu. Zbělali mu oči, třásl se a vyřk proroctví. Raskar za svůj život učiní velké věci, stane se všemi uznávaný a odhalí doposud skrytá tajemství.

 

Protože byl Raskar předurčen velkým věcem, začal se ještě jako malé kotě učit všemožným dovednostem. Dříve než ostatní uměl stopovat zvěř, střílet z luku, zacházet s čepelí, klást pasti, splynout s okolní přírodou a vše co potřeboval k přežití. Dokázal se tak dokonale ztratit ve stínech a střílet tak přesně, že se mu začalo říkat Shadowhunter.

 

Narozdíl od svých druhů, Raskara nikdy nezajímaly příběhy o magických předmětech, nebo prastarých artefaktech. Mnohem víc ho lákala neprobádaná území a tvorové v nich žijící. Vždy si užíval vzrušení z lovu a lákala ho představa dosud neobjevených druhů zvířat, která by mohl porazit.  A tak se v ranné dospělosti vydal do světa, naplnit svoje proroctví. Než opustil svůj klan, byl mu předán luk jeho mrtvé matky - aby nezapoměl na cenu svého života a svůj původ.

 

Po měsících, kdy Raskar bloudil po světě a přivydělával si zakázkovým lovem, se mu naskytla zajímavá příležitost. V jednom přístavu kotvila pirátská loď a on se náhodou ocitl v hospodě, kde popíjela její posádka. Byl si sám sebou jistý, proto se dal do řeči s jejich kapitánkou, doufaje, že se takto dostane na území, která nejsou na žádné mapě. Jmenovala se Makena a byla gnoll. Raskar se jí líbil, a tak ho přijala mezi posádku.

 

Na lodi se Raskar neztratil. Díky své obratnosti byl v ráhnoví jako doma a při obstarávání potravy se hodily jeho lovecké schopnosti. Situace jim ale nepřála. Mezi posádkou vypukla vzpoura a kapitánka byla svržena. Raskar a pár dalších, co stálo na její straně, byli spolu s Makenou svázáni a drženi v podpalubí.

 

Za několik dnů loď připlula k neznámému ostrovu. Po pirátsku zde vysadili všechny svázané zajatce a pod novým kapitánem odpluli. A takto se Raskar ocitl na nezmapovaném území, jen v doprovodu jeho kapitánky Makeny, vulpeního paladina Estyna a záhadné kočky, která jakoby rozuměla všemu, co kdo řiká.

Autor DigBallz, 27.08.2024
Přečteno 22x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí