Proč

Proč

Anotace: ... když vám kdosi klade rozličné otázky... zvláštní, hodně zvláštní nápad; posuzujte shovívavě, prosím...

Proč…?

Proč má vlk silné zuby…? Snad aby si po zvyku svého rodu zkoušel vykusovat utržené rány…

Žluté oči…? Možná, že mu v nich ulpěl kousek tvé zlatavé záře…

Jemný čich…? Nejspíš proto, že na louce, či v lese plných opojných vůní, touží rozeznat tu tvoji; nejsladší ze všech…

Mocný hlas…? Pro tu možnost vykřičet se ze své touhy po tobě i bolestí od tebe…

Vytrvalost…? Ptala ses ho někdy právě po tomhle důvodu; on ti ho neprozradí…

Věrnost…? Hloupější otázku nelze při pohledu na tebe položit…

Statečnost…? Víš, ani za nic by se ti nepřiznal k tomu, že by ti chtěl zaimponovat…

Studený čenich…? Pro zachování chladné hlavy; kdykoli tě spatří…

Divoké srdce…? Snad, aby se ti aspoň v něčem vyrovnal….

A nakonec – dlouhý jazyk…? Poslyš, nejsi trochu moc zvědavá…?

Autor mravenec, 18.09.2024
Přečteno 65x
Tipy 9
Poslední tipující: IronDodo, jort1, Ž.l.u.ť.á.k., Sonador, mkinka, Ondra
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
líbí

... tak velké uši...? .. no vidíš, na to jsem nepomyslel... snad, snad proto, aby zachytil každý šustot listí, když jako víla tančí ta kráska se zlatavou září u lesní tůně, nebo možná aby pocítil tu zvláštní slast až zachytí jemný svist saténové košilky, sjíždějící lehounce z jejích půvabných ramen, přes poupata ňader, stále níž a níž a... níž... snad, nevím, ale tenhle důvod mě ... láká...

18.09.2024 23:39:42 | mravenec

líbí

to je zajímavé, zjistila jsem, že jsem si k dnešku do kalendáře napsala VLK! s velkým vykřičníkem... jenže už vůbec netuším proč jsem to udělala:) a pak tu najdu tohle krásné úplňkové vlčí zavytí, takže moc děkuju* ...jo, a ještě maličkost - a proč má tak velké... uši?:D

18.09.2024 11:11:30 | Sonador

© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí