Anotace: Povidla - má prvotina s trochou lásky a špetkou sci-fi. Píši teprve od října 2022. Je to pro mne nové a velice se mi to líbí. Všem přeji krásný den.
Super, mám ráda tyhle tajuplné příběhy, kde čas a prostor působí trochu surrealisticky. :)
23.01.2023 12:37:41 | annanymsová
Milá Anno, velice děkuji a ano, také to mám velmi rád :) U těchto prvotin zkouším různá témata :) Hledám se :) Mějte se nádherně :)
23.01.2023 13:25:22 | Ondra
Pěkně napsané, čtivé a poutavé :-)
K těm dvěma sluncím, např. jedna objevená planetární soustava, jejíž planety obíhají okolo dvojice hvězd (říká se jim cirkumbinární exoplanety) je od nás vzdálena sice 4 900 světelných roků, ale nachází se v souhvězdí Labutě. To zní docela dobře pro Tvoji povídku - souhvězdí Labutě :-)
https://www.exoplanety.cz/2021/05/12/zivot-u-dvou-slunci-okolo-cirkumbinarnich-planet-mohou-obihat-obyvatelne-planety/
22.01.2023 12:24:42 | Helen Mum
Krásný den, milá Helen, velice děkuji za nádherná a podnětná slova :).
K těm dvěma sluncím - mám to zatím vymyšlené a v povídkách naznačené tak, že mou planetu MiLas X28 obíhají dvě slunce. Jedno je blíž a je menší a druhé je dál a je větší. Díky tomu jsou z MiLasu vidět přibližně ve stejné velikosti. MiLas je název složený ze začátků dvou slov - Milování a Láska :)
Souhvězdí Labutě zní nádherně - moc děkuji a pouvažuji nad tím, jakým způsobem bych to zakomponoval do nových příběhů, které teprve vzniknou :)
Měj se krásně :)
22.01.2023 13:10:04 | Ondra
Děkuji za krásnou odezvu, Ondro, a přeji hodně úspěchů v literární tvorbě. Ráda si k Tobě zajdu číst, první ukázka se mi opravdu líbila. Navíc, od mala tíhnu k sci-fi, zajímám se o astronomii, fyziku, kosmologii a vesmír vůbec :-)
Těším se na pokračování! :-)
Krásné odpoledne :-)
Hel.
22.01.2023 13:52:28 | Helen Mum
Milá Helen, nesmírně děkuji a děkuji a ano (červenám se ;) ) a ano - sci-fi, vesmír - stejná krevní skupina :).
Měj se kouzelně ;)
22.01.2023 14:31:38 | Ondra
Katuška.. :) Jde opravdu o lásku? Škoda, že není šeredná. To by byla pravá láska. Ale Katuška voní po povidlech. Moje láska voní Indulonou.
21.01.2023 15:19:13 | Narragan
Velice děkuji za komentář. Láska má mnoho podob, i vůní :). Tož, Katuška šeredná opravdu není, ale zatím jim to klape i v další příbězích, které mám napsané - tak snad to je, pro Stefana, ta pravá láska ;). Mimochodem - Indulona voní hezky ;)
21.01.2023 15:34:17 | Ondra