Anotace: Opět něco na odlehčení a na pohodu - další příběh z MiLasu X28 :) Láska je nádherná... Přeji vám krásný den ;)
Bylo krásné odpoledne a Patrik ještě dočišťoval kapotu motoru, když tu na něho zavolal muž z kantýny, že může startovat. Kantýna zde totiž slouží i jako improvizovaná věž a je tam také rozpis služeb a plánování letů a posádek. „Kopni do vrtule, lásko,“ požádal Patrik Petru a ta dodala: “Jasně. Zkontrolujeme ty naše nezbednice,“ a na to odcupitala před vrtuli. „KONTAKT!“ zavolal Patrik a jako ozvěna se ozvalo jemnějším ženským hláskem: „Kontakt,“ a pak naskočil motor a hned po něm i Petra – na své sedadlo a pohodlně se zanořila pod úroveň ochranného štítku, neboť proud vzduchu od vrtule byl i na volnoběh nepříjemný. Připoutala se a zdvihla palec nahoru, což byl signál pro Patrika, že může začít pojíždět. Letadlo se dalo do pohybu. Nejdříve jelo pomalu, ale pak začalo zrychlovat, neboť pilot přidal plyn úplně až na doraz. Po chvilince drncání byly ve vzduchu. Nabrali kurs k místu setkání. Dnes odpoledne dělají dozor stádu krav, které se budou za chvíli z pastvy vracet. Bylo nádherné počasí – sluníčka svítila a pod letadlem ubíhala hezká krajina plná luk, stromů, keřů různých barev od temné modři až po zlatavou žluť...
Bez dalších příhod doletěli k místu setkání. Po kravičkách však zatím nebylo ani památky a tak započali kroužení, když tu najednou Petra začala ukazovat někam směrem dolů. Patrik se tam podíval a uviděl velikou louku, která byla zvláštní díky rostlinám. Měly nádhernou sytě modrou barvu a přibližně uprostřed bylo menší množství rostlin s barvou světle červenou – taková něžná až laskavá. Zaujalo je to a tak Patrik slétl níž a snažil se letět co nejpomaleji, aby si mohli tuto krásu lépe vychutnat. Uviděli nádherné modré květy, které měly tvary kalichů velikostně nadprůměrných. Naproti tomu červené květy měli tvar i velikost velkých talířů k hlavnímu chodu. Byly úplně rozevřené a u středů naoranžovělé. Nemohli se na to vynadívat a tak Patrik udělal další průlet ještě níž, při kterém tyto krásy i ucítili – naprosto nádherná až omamná vůně, která byla dechberoucí. Když tu jim selhal motor. Prostě vysadil a tak museli dolů a to přímo do náruče těchto nádherných darů přírody. Patrik se snažil, co to šlo, popotáhnout letoun co nejdál, ideálně až za rostliny, což se mu skoro podařilo… Skoro… Kola se přeci jen dotkla země ještě před koncem modrých krásek a do kabiny se dostal pyl společně s dalšími částmi těchto rostlinek. S oběma to divoce zamávalo a pak všechno zčernalo… Nastalo ticho…
Když se člověk nechá unášet fantazijním světem a opustí okovy norem, jak se co má, je to tak uvolňující :D Líbilo se mi. To barevné pole jsem před sebou viděla jako živé. :)
07.02.2023 13:04:05 | annanymsová
Moc moc děkuji, milá Aničko, za krásná slova :) Vystihla jsi to náramně - přesně tak jsem to myslel. Zkrátka na pohodu a relax :)
Měj se nádherně :)
07.02.2023 15:02:31 | Ondra
Prostě takové protažení fantazie, to je potřeba ;) Heleď, ale víš, že vlastně píšeš sci-fi western jo? :D ... prostě taková planeta aviatických cowboys :)
07.02.2023 15:07:33 | annanymsová
:D Heleď a víš, že jsem věděl?! :D
Úplně s Tebou souhlasím, Aničko :) MiLas je přesně o tom - vypnout a užívat si život jinak - prakticky bezstarostně - a to jak pro samotné aktéry, kteří sem přicestovali ze Země ;) , tak i pro čtenáře :) A hlavně Láska - nádherná plejáda citů i vášně - i ta tam trošku je, byť v tomto příběhu jde o něco jiného - nicméně JE tam a to je hlavní :D
07.02.2023 15:41:14 | Ondra