Anotace: Posláno do prezidentské kancecáře. Odpověď jistě zveřejním.
Nákup/prodej , sdělení především pro zákodárce
Vážení představitelé ČR, pane prezidente a zaměstnanci nejvyšších orgánů
Rád bych vás požádal o vyřešení ekonomické situace občanů ČR, kteří jsou vystavováni absurdním činům společností podnikajících v nákupu/prodeji především potravin a dalšího zboží běžné denní spotřeby, které nabízejí za ceny v prodejnách za přespříliš vysoký zisk (nepřiměřený v ekonomikách vyspělých států ..Evropy), mnohdy až o 150 – 200 % , kdy nakupují od výrobců za zlomek ceny.
Tento proces vykořisťování občanů můžete zastavit pouze vy, jako plnohodnotní tvůrci zákonů, které zvolil váš lid, který žije momentálně v nedůvěře systému státu a přeje si od vás ustanovení, kroky ke zlepšení života všech.
Ekonomické doporučení a legislativa nákupu/ prodeje pro veškeré nejen zahraniční prodejce :
Moc rád bych tyto návrhy projednal s kompetentními zaměstnanci , kteří by dokázali mít motivaci ke zlepšení této velmi nepříjemné fáze ekonomiky v ČR, extrémní navýšení inflace, zadlužování … kde se navíc vyskytují lidé podnikající v činnostech, které hraničí se zákonem.
Děkuji za odpověď, žádám o vyjádření samotného prezidenta
Váženého gen. Petra Pavla
Děkuji , s úctou a pokorou
Květoslav Loučím
Frýdlant v Č.
607 043 813
Naivní, zvláště za (ideologie) pravicové vlády, která hlásá "laissez-faire" jako samospasitelné. Myslím, že občané nepochopili, že co se týká ekonomiky, trhu a cen v kapitalismu a zvláště v ekonomickém liberalismu dnes, už nevládne žádná vláda, úřady, představitelé, ale výhradně obchodníci a jejich zisky. Volná ruka trhu vše vyřeší je pravicová doktrína. Konzument proto volí peněženkou! Tím, že ji neotevře. To je jediné, co může a trochu pomůže. Nenakupovat to...Až spadnou zisky obchodníků dostatečně nízko, může nastat případné zlevňování. Až klesne poptávka, změní se nabídka. I cenová. Jinak obchodníci vesele drancují dál...nic je nenutí.
15.12.2023 15:11:24 | Lighter
Hodně štěstí;)
15.12.2023 13:54:12 | Žluťák