xxx

xxx

XXX

Vytvor si predstavu dokonalého muža. Opäť neviem nič napísať. Blok. Skrat. Prázdna hlava. V sebe toho mám veľa. Napríklad ako sa cítim. Je mi dobre? Asi nie veľmi. Rozporuplné pocity. Ano? Nie? Tak teda chce ma či nie? Všetko si musím sama nejako vysvetľovať. Dohadovať sa sama so sebou. To nie je dobré. Všetko môže byť inak Asi aj je.. V podstate smutné. Neistota bolí. Predsa nemôže byť tak ťažké niečo povedať, napísať. To sa dá , nie? Je to vec dôvery? Strachu? Nezáujmu? Fakt neviem.
Idem na prechádzku. Vyvetrať hlavu. Pekne sa oblečiem, pripravím sa. Prečo? Pre svoj dobrý pocit, či pre neho? Veď nejdem za ním. A čo keby som ho stretla? To asi nie. Také šťastie nemám. Na druhej strane, môžem so sebou urobiť čo chcem, pekná nie som. V tomto smere mu nemám čo ponúknuť. Nuž, spravím , čo sa dá.
Kráčam mestom. Je pekne. Teda okolo mňa. Vo mne nie je.
Zrazu pozerám a spoza rohu ide on. Pre boha. Je to naozaj on. To predsa nie je možné. Ja mám také šťastie? Opäť sa neviem nadýchnuť. Motýle v bruchu. Červenám sa. Dobre, že ma nikto nevidí. Pociťujem veľkú radosť, šťastie, vzrušenie… Nevšimol si ma. Aj tak dobre. Môžem ho pozorovať. Dajako sa ponáhľa. Rýchlo kráča dolu ulicou. Nedbalý vzhľad, ako keby len narýchlo vyšiel z domu. Ktovie kam ide. Možno do obchodu? To by bolo dobre. Nestretli by sme sa. Máme rovnakú cestu. Idem dolu ulicou za ním. Je krásny ako vždy. Vlasy mu vejú na všetky strany. Vyzerá inak. Uvoľnený, kľudný, v pohode. Tak rada sa neho pozerám. Túžba na neho zavolať je veľká. Odolám. Je to ťažké. Zrazu sa zastaví pri novinovom stánku. Ćo to robí? Nie, nie, bež ďalej. Takto ma uvidí. Zrejmä len vybehol z domu po cigarety. Nedá sa vyhnúť stretnutiu. Mám radosť, že ho môžem pozdraviť. Aspoň chvíľu ho počuť. Dobre, že je na druhej strane . Čo mu povedať, aby sa na chvíľu pristavil? Všetko o čo by som sa pokúsila, by bolo trápne. No tak skúsim pozdraviť. Je to tak. Kúpil cigarety a vracia sa späť. Na tvári mám veľký úsmev. Ide po svojej strane ulice. Všimol si ma. Jeho úsmev ma vždy zahreje u srdca. Ako balzam na moju dušu, ako pohladenie. Pozdravil ma. Tiež pozdravím a tajne dúfam, že možno, len možno sa pristaví. Stalo sa. Na pár sekúnd. A išiel ďalej. Videla som ho, on videl mňa. Nakoniec mám šťastie. Prečo je stále taký krásny? Túžim povedať mu niečo milé. Tak , aby sa jeho oči stále iba smiali. Aby bol šťastný aspoň spolovice ako ja. Veľmi by som ho chcela objať, cítiť jeho nekonečnú blízkosť, zotrvať v jeho náručí. Nemám nič. Len svoje nemožné predstavy, sny a klamstvá, ilúzie šťastia. Chcela by som vykričať do celého sveta , všetkým, ako veľmi po tebe túžim, ako veľmi ťa chcem mať pri sebe.
Obzriem sa. Je preč. Vyčarím úsmev na tvári. Vánok odveje môj sen. Opäť len sen.
Ty si môj nádherný sen
Autor Bosorka9, 23.08.2024
Přečteno 56x
Tipy 7
Poslední tipující: mkinka, cappuccinogirl, CoT, Ondra
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
líbí

U tvých dilek se vždycky ráda zastavím. Jsou to moc příjemné odpočinkové chvilky...dnes jsem ráda, že jsem si jich mohla dopřát víc, přesně něco takového jsem potřebovala...jen být...jen číst...paráda, děkuju.

23.08.2024 23:07:58 | cappuccinogirl

líbí

Tohle je bezvadne dílo, syrové, plné pravdy. Žádné předstíráni. Alespoň tak na mě pusobi, co jsi napsala.
Znám tohle až moc dobře. Většinou je ten vysněný idol tím lepší, čím víc si ho vysnime. Realita je ale úplně jiná. Bývají to diametrálně odlišní lidé od toho, co si v nich predstavujem. No jo. To jsou moudra, že.D

P.s. miluju tvé nazvy

23.08.2024 20:24:46 | CoT

líbí

Moc ďakujem

23.08.2024 20:39:06 | Bosorka9

líbí

Krásnobolné-ale krásné s velmi překvapivým koncem.., milá Bosorka :-)
Moc Ti přeji, abys byla šťastná*

23.08.2024 20:18:00 | Ondra

líbí

Ďakujem určite budem

23.08.2024 20:36:56 | Bosorka9

líbí

Super :-)

23.08.2024 20:39:45 | Ondra

© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí