Ženy mého života

Ženy mého života

Anotace: Něco málo o ženách, které nějak ovlivnily nebo vlivňují mé bytí.

Moje babička Miloslava:
S žádnou z žen v naší rodině nemám super extra vztah. S babičkou si obzvlášť nerozumíme. Mám ráda lidi v pohodě, lidi, co si sami umí najít štěstí nebo se o to pokouší. Babička si ustavičně na něco stěžuje (nízký důchod hlavně. Už však nedodá, že je schopna utrácet tisíce za hrnce na předváděcích akcích pro důchodce a že jezdí na dvě dovolené ročně). Když je u nás na návštěvě, skončí to tak, že se všichni hádají se všema, babička brečí, že si jí nevšímáme a že si s ní nepovídáme. Vyžaduje políbení na tvář i přes to, že to všichni nesnášíme. Nevím, co o ní říct kladného..

Moje máma Kamila:
Nemáme nic společného. Občas mi někdo řekne, že si jsme vzhledově podobné, ale to jen proto, že neví, jak vypadá můj bio-otec. Nemá smysl pro humor, je vztahovačná. Pořád si kupuje oblečení a boty a to i přes to, že hlavním argumentem proč mi nedali dárek k jednadvacetinám bylo, že "nemají peníze, protože je teď bez práce". Všechno dramatizuje. Pořád mluví o tom, jak by chtěla neřešit tak jako já, co si myslí okolí, ale stejně to pořád řeší. Naučila mě mluvit, chodit a šít. Společnýho máme velký kulový, možná barvu očí.

Moje sestra Diana:
Vždycky jsme se hádaly, kdo bude mluvit za Kena, když jsme si hrály s bárbínama. Když jsme byly malé, držely jsme se večer za ruku, protože jsme se ve tmě bály. Nemáme moc společných zájmů, ale celkem se shodneme v životních postojícha názorech. Závidí mi moje husté dlouhé vlasy (i když to samozřejmě nepřizná, protože by tím utrpěla její hrdost). Umí krásně malovat. Chodí s Romem a je to skvělej kluk. Naši ji štvou úplně stejně jako mě, avšak ona má nevýhodu v tom, že ještě minimálně dva roky s nimi musí žít. Třeba se pak přestěhuje ke mě do Prahy...

Moje nejlepší kamarádka Kateřina:
Fakt blázen. Připadá mi, jako by byla mou sestrou. Bydlíme spolu. Máme hromadu jedinečnejch zážitků, který bych nemohla mít s někým jiným. Chodila s Izraelcem a dokáže mi poradit ve vztahu na dálku a s cizincem. Umí tančit salsu. Řekne na rovinu, co si myslí. Má opravdu ráda sex!

Moje nejlepší kamarádka Andrea:
S Andy jsme se poznaly v práci. Je o rok starší než já, moc chytrá a ví co chce. Nikam nepospíchá a má správné (i když trochu konzervativní) názory. Má fajn vlasy a velký prsa. Je to pařmenka jako řemen! Občas přemýšlí jako chlap, což se hodí, když mám svoje hysteráky.

Moje nejlepší kamarádka Aneta:
Je to hrozně správnej pošuk. Je vždycky veselá a umí si dělat srandu i sama ze sebe. Když je zamilovaná, nemluví o nikom jiném než o svém vyvolenom, což trošku leze na nervy. Je to skvělá řidička a je na ni spoleh. Nedokáže mě tolik pochopit, jako třeba Káča..
Autor czokies, 20.09.2012
Přečteno 611x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
líbí

jak může být moje nejlepší kamarádka 3x? Když je nejlepší,tak to může být jen jedna, ne? moc tomu nerozumím. Vlastně jsem ani nějak z textu nepochopil, čím tě ovlivnily,ale to možná ani nemělo být patrné, nebo to není záměr

20.09.2012 15:50:26 | kočkopes

líbí

Mám tři nejlepší kamarádky, měla jsem jen napsat "dobrá kamarádka"? :) Každá je nejlepší v jiné oblasti a všechny mám stejně ráda. A kdybych dvě neměla už nikdy vidět, byl by to fakt těžkej výběr..

20.09.2012 16:14:23 | czokies

© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.2 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí ⋅ Osobní údaje ⋅ Provozovatel