Anotace: https://www.youtube.com/watch?v=rY2LUmLw_DQ
Byly dny, kdy jsem toho měla hodně co říct. Napsala jsem spoustu slov. O různých věcech. O životě. O smrti. O přátelství. O lásce. Spoustu slov, spoustu vět, čárek, teček, otazníků. A pak, když jsem jednou ležela na posteli ve službě, došlo mi, jak je to vlastně hrozně zbytečný.
Vyhrává ne ten nejlepší, ale ten, kdo (dýl či víc?) vydrží...
31.12.2019 21:10:11 | Marten
V životě přeci nejde o to vyhrát, nebo prohrát. Život po pubertě už není hra.
Když už je na začátku človíčkovi dán do vínku mozek a ta skvělá možnost být zde, měl by postupně přemýšlet o smysluplnosti bytí.
Texty autorky jsou zacyklovaná neuchopitelnost, hotový fatalizmus. Snad si někdy uvědomí, že bloudí okolo zástupného problému. Ten brouk v hlavě je totiž dětství.
31.12.2019 22:49:49 | Lesan
Cituješ tou fixací na dětství možná nevědomky klasickou psychoanalýzu, život ale je po celý čas života boj o život...veselý nebo smutný dle okolností a zkušeností...a autorka se z toho, lidsky pochopitelně, vypisuje...
Tím, co jsem tím komentem myslel, bylo že časem se z porážených, které to nezlomí, stávají vítězové, když ve své snaze vytrvají, na rozdíl od talentovanějších tzv.vítězných typů, kteří nejsou zvyklí se vytrvale snažit a časem svou leností se zhoršují a nakonec prohrávají a vzdávají vše...sportovní psychologie je přesně o tomhle...;-) nebo životní...
01.01.2020 14:20:48 | Marten
Kdo je nejblíže k dění a těm osudům, si je vědomý.
V hlavě se perou otázky.
Jenže život máme jenom jeden a není na zkoušku,
už se nám neopakuje, ať je to jak chce.
Tak vše má svůj důvod.
Je těžké pak zvládat MÍT nadhled a pozitivní myšlení, ale je to nutné k přežití a ke kvalitě života. Když je člověk už znalý a vědomý,
v mnohém může MÍT i určitou výhodu (zná a ví),
jen se nesmí tím trápit.
Aby to neznělo jako hloupé klišé,
zkrátka život není jednoduchý, to je pravda.
Dobře napsané, životem. ^ST^ ;-) hodně štěstí
31.12.2019 00:16:27 | jenommarie
Ale no táák. Tak krásně jsi zformulovala o životní "spravedlnosti" a pak se lámeš? Vždy je co říci. Třebááá, že ten ptáček za oknem na parapetu…
Pro člověka, který se usměje. Za jitro, plné naděje. Sebrat drobničky štěstí. Jsou ve slev... pro ty, kterým smůla nevlní páteř a umí se dívat.
30.12.2019 21:41:29 | šerý