Anotace: Zamyšlení nad reklamním průmyslem v ČR
Sbírka: Pohledy z dálky
Je to tak. Se světem ale nenaděláme nic. Přestala jsem sledovat kanály všeho druhu a je mi lépe. Každá doba má své pěkné a nepěkné stránky. Člověk si musí hledat svou cestu za štěstím, světem trnitým, že :-)
07.05.2023 18:51:10 | kozorožka
V reklamě je možné všechno. Konečně absolutní svoboda! (ironie) Ale není to vždy dobré. Ani normální. Pravdivé už vůbec. "Reklama je navoněná zdechlina." jak říká klasik. Kdyby Rada měla stahovat z trhu všechny nepravdivé či nevhodné reklamy, moc by jich nezbylo...:-)) Takže zbývá dělat si z toho legraci.
https://www.liter.cz/aforismuscitatrikanka-zivot-887862-cist
https://www.liter.cz/aforismuscitatrikanka-humor-900058-cist
03.05.2023 11:34:21 | Lighter
Tohle je zase spíše konstatující text, asi bych v tom čekal něco víc. Čekal bych zabroušení do podstaty těch problémů nebo alespoň nástin pro ty, co to chápou, protože podle mě to nemusí být zřejmé, kam se poděl králíček azurit. Proč tu vůbec byl, jak to celé funguje. Když to přeženu, zní mi to jako předpověď počasí. Ráno je mokro, tak to asi v noci pršelo a zítra bude zas, pamatuji čas, kdy bylo teplo .) Nebo recenze špatnýho seriálu, kde popisuješ chyby .)
Podle mě je reklama těžká manipulace s lidským vědomým podporovaná chemií v jídle, ovzduší a všude kolem, a to dohromady změkčuje lidský mozek, naši vůli, aby si kupoval barevné věci, které jsou zase jedovaté a koloběh se opakuje dokud nechcípneme na otravu. Toť úděl náš nejen v reklamě ovšem .)
02.05.2023 20:17:11 | Constantine
Díky za přečtení. Naopak.Jasně v textu konstatuji,že je třeba omezit některé reklamy na alkohol a hazardní hry a půjčky. Ty škodí nejvíc.Jsem rád,že se vždy zastavíš k přečtení.
02.05.2023 21:02:47 | Admirál
Právě, konstatuješ, zkus vysvětlit více .) půjčky jsou přece hybnou silou tržní ekonomie. Hazardní hry zase evokují naši vůli nepodrobit se entropii, po alkoholu je zase život lehčí ne? Takhle to funguje, tak co se ti nelíbí? A to přesně... by mělo být v textu! Pro i proti, východisko .)
02.05.2023 21:33:33 | Constantine