SILENT? SILENT!

SILENT? SILENT!

 

 

Kousek, jen kousek svého malého teritoria. Trochu tichosti a žádného kolem, najít v metropoli, a nemuset se jen uchylovat do bezpečí svého útulného městského bytu. Chce toho tak moc?

 

U vstupu do městských sadů se jí dostalo ubezpečení u informačních cedulí. Zákaz volně pobíhajících psů. Zákaz jízdy na kole. Zákaz požívání alkoholu. Zákaz volného odhazování odpadků. No konečně. Za vstupem ji uklidnil příjemný pohled na zurčící potůček a s výdechem usedla do zahradního altánku. Na chvíli ..

 

Poklid a ticho vyrušil rychle se blížící povyk s narůstající intenzitou. V okamžiku jí prolétla hlavou myšlenka, že zde nebyl zákaz vstupu dětem. To v momentě, když ji z rozjímání vyrušil zlostný pláč matku uzurpujícího děcka. Světe můj, jsi nějak špatně. Neporadil sis se zákazem vstupu dětem do parku. Absurdní, řeknete si. Taková nehoráznost, zakazovat dětem hrát si v parku. Ovšem hrát si a dětem není to samé jako dělat bordel a spratkům. Byl by to patrně zásah do svobod demokratického světa. Její babička v tom měla jasno. Možná v tom měla jasno i babička Boženy Němcové. Ta její by řekla, škoda každé rány, co padne vedle, a dílo by dokonala. Ovšem dnes?

 

Se západem slunce začalo přituhovat.

Zprava letící pes, vlevo rozdivočelí další dva, vpředu páníček naprostý nezájem, o dobrmanovi vzadu ještě nevěděla.

 

V nedalekém baru začalo pomalu nastupovat techno. Blížilo se, a s ním nepřítomné pohledy mladých, kývajících hlavami v tom zvláštním rytmu. Atmosféra se stupňovala, tlak v uších též. Zvědavost jí však našeptávala na tom marsu ještě chvíli setrvat. Přitahovala ji ta magická atmosféra podmázlá nastupujícím podvečerem. Na konci zahrádky, úplně  v rohu, kam ani barman nemohl vidět, tedy usedla u malého stolečku  pro dva. Kdyby jí teď nabídli jointa, nic divné by jí na tom nepřišlo, dost možná, by ho i potáhla ..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Autor Vivien, 22.10.2024
Přečteno 69x
Tipy 16
Poslední tipující: enigman, Iva Husárková, jitoush, Sonador, Ondra, Anfádis, Ž.l.u.ť.á.k., jort1, mkinka
ikonkaKomentáře (13)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
líbí

dáte si šluka?...

23.10.2024 21:05:46 | enigman

líbí

že jste to vy ..

23.10.2024 21:56:56 | Vivien

líbí

psst! * soused má fenu německého ovčáka. ona neštěká v noci: haf... ... ... haf... ale: hafhafhafhafhafhafhafhafhafhafhafhaf... děkuji za TICHO * krásný den * plný klidu, Viv. :-))***

23.10.2024 03:07:16 | Iva Husárková

líbí

Můj soused psa nemá. Stačí na to sám :-(

Ivuš díky za přečtení! To si od tebe moc vážím, protože u tebe je co se učit.

23.10.2024 09:37:52 | Vivien

líbí

jejda... Viv, já si k Tobě chodím pro radost. * objímám Tě pro krásný den. .-))***

24.10.2024 02:51:26 | Iva Husárková

líbí

Má to atmosféru. :)

22.10.2024 19:44:01 | JKR

líbí

Díky moc za přečtení, jo jo, atmosféra, ta když je, ledaco se odpouští :-)

22.10.2024 19:58:40 | Vivien

líbí

i já mívám své "misantropické" chvíle:D ono ve městě není divu...

22.10.2024 17:03:01 | Sonador

líbí

.. snad se to nebude s věkem zhoršovat ..

22.10.2024 19:59:42 | Vivien

líbí

ba ne, je to přesně opačně, jsem už skoro jak Dalajláma:D ...ale je tady skupina, co mi na tuhle strunu dokáže spolehlivě zabrnkat - cyklisti v lese :/

22.10.2024 20:14:27 | Sonador

líbí

:-)

22.10.2024 21:11:49 | Vivien

líbí

to je ta romantika...

22.10.2024 12:16:28 | jort1

líbí

:-) s jointem je to pokaždé "romantika"

22.10.2024 12:18:20 | Vivien

© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí