O šedé ovečce

O šedé ovečce

Anotace: Něco ovčího humoru.

Když se táta oheň a máma dřevo do sebe zamilovali, narodila se jim šedá ovečka. Objevovala se všude tam, kde hořel oheň a dýmal kouř.

Jednou, v podvečer, se šedá ovečka pásla na louce. Vlk ji větřil už z dálky. Kvůli kouři mu tekly velké slzy, ale čich měl ještě dobrý a ten ho bezpečně vedl. Čichal, čichal, až se dočichal ke kouřové louce.

„BUF!“ kýchl nedokonale vlk.

Šedá ovečka vlka uslyšela a hned se rozběhla pryč. Vlk za ní. Oba klopýtali přes kořeny a nejedlé houby (ty jedlé už tam nebyly), skákali přes suché větve a svraštělé kůže suchozemských hadů. Vlka honila touha po masu a šedou ovečku vlk.

Když ovečka přiběhla na louku, kde zrovna chlapci pálili oheň, zaradovala se: „Táto! Mámo!“ a skočila ohni rovnou do náruče. Vlk, protože měl v očích slzy a nestihl před ohněm zabrzdit, vběhl do ohně také. Nešikovně zakopl o žhavý kámen, narazil si záda a musel na masáž.

Šedá ovečka se proměnila v kouř a rozplývala se po louce i blahem.
Autor Allegro, 18.05.2014
Přečteno 1544x
Tipy 2
Poslední tipující: hanele m., Aiury
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

tahle druhá.. kvůli té masáži
nápad je celkem dobrý.. chtělo by to hodně dopilovat (hlavně ten humor) a přidat třeba ještě jednu ovečku v návaznosti..

18.05.2014 11:48:11 | hanele m.

Čoveče, to je humor? :O

18.05.2014 11:12:10 | Aiury

Tož, já to příště do humoru nedám :-)

18.05.2014 21:27:07 | Allegro

Ale né, je to moc pěkná ovečková povídka :) Jen nevím, jestli veselá ... :D :D

18.05.2014 21:29:42 | Aiury

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí